הטיח בקבוק על ראשו של גבר אשר הניח יד על כתפי חברתו במהלך נסיון צילום סלפי

צילום סלפי נחשב לפעילות חברתיות פופולריות אבל מתברר כי סלפי במועדון יכול להיות דבר מסוכן במיוחד: הטיח בקבוק על ראשו של גבר מרשל"צ שהניח יד על כתפי חברתו
אייל חן |

משטרת מחוז המרכז הגישה כתב אישום נגד תושב לוד בן 36, בחשד שתקף ופצע אחר במהלך מסיבה שנערכה במועדון קריוקי בראשון לציון.

תחילתה של החקירה בתלונה שהתקבלה במשטרת ישראל על תקיפה שאירעה בתאריך לפני יותר מחודש במועדון קריוקי בראשון לציון במהלכה נפצע תושב ראשון לציון בן 33.
עם קבלת התלונה, במשטרת מרחב השפלה נערכה פעילות חקירתית של משטרת ראשון לציון שהובילה למעצרו של החשוד.

מהחקירה עלה חשד לפיו הגבר תקף את המתלונן באלימות קשה כשהוא תחת השפעת אלכוהול, לאחר שהבחין שהמתלונן הניח את ידו על כתפה של בת זוגו. במהלך נסיון צילום סלפי על פי הסרטון הוא דחף את הגבר הפיל אותו על הארץ ולאחר מכן אף השליך בקבוק על ראשו.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט השלום בראשון לציון נטל הנאשם בקבוק זכוכית והטיח אותו בחוזקה בראשו של המתלונן. כתוצאה מהתקיפה, נפל המתלונן על הרצפה והחשוד השליך לעברו את הבקבוק ובעט בגופו. מיד לאחר מכן נטל הנאשם בקבוק נוסף והשליכו לעבר המתלונן. המתלונן פונה מהמקום כשהוא פצוע לבית החולים, שם אושפז לקבלת טיפול רפואי.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו, עד לתום ההליכים בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות