גבר בן 62 רצח בירייה את בת זוגו בת 57 ואחר כך ירה בעצמו למוות

הרקע למעשה הרצח וההתאבדות הוא בעקבות רצונה של האישה להיפרד מבן זוגה. את השניים מצא בנה הבוגר של האישה שהגיע לביתם בפתח תקווה
אייל חן |

בשישי בשעה 21:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר ואשה מחוסרי הכרה בדירה ברחוב עין גנים בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו בתוך זמן קצר למקום הבחינו בגבר ואשה כבני 60 ללא סימני חיים וקובעו את מותם.

פאראמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר: ״כשהגענו למקום , הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."
בני הזוג נמצאו ירויים במטבח של הבית כאשר חקירה ראשונית של משטרת מרחב השרון במשטרה העלתה כי הירי בוצע מאקדח שהוחזק על ידי הגבר ברשיון.

למקום הגיעו חוקרי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי כדי יקבעו באופן סופי את נסיבות האירוע מי היורה ומתי בוצע המעשה.
מדובר ברצח רביעי מתחילת השבוע שבו נרצחו שלוש נשים בישראל: בפזורה הבדואית ובכרמיאל.

שלשום נרצח בפתח תקווה גבר כבן 50 שומר במחסן למוצרי חשמל על פי חשד המשטרה כמה מחבריו הגיעו למחסן בשעת ערב מאוחרת והם ערכו במקום מפגש שתיה כאשר כמה מהם שתו לשוכרה. על פי החשד בין המנוח לאחד מהחברים פרץ דין ודברים והאחרון חנק על פי החשד את המנוח למוות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות