מצטיין הנשיא נאשם באינוס ומעשים מגונים של נשים בבת ים

רק לפני שלוש שנים פנטה טרפה, תושב בת ים בן 24, היה על גג העולם כאשר קיבל מצטיין נשיא העת שירותו בצה"ל. היום הגיע לבית המשפט כאשר הוא מואשם באינוס
אייל חן |

היום בבוקר הוא הגיע לבית המשפט בשיא העליבות כאשר הוא מואשם באינוס, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית, כאשר הוא תקף בשבוע האחרונים מספר נשים שהלכו לתומן ברחוב.

על פי כתב האישום, טרפה, היה אורב לנשים בשעות הלילה המאוחרות במקרה הראשון שארע בחודש יולי השנה צעדה לפנות בוקר סמוך לחוף הסלע בבת ים, צעירה. פנטה פנה אליה וזו אמרה לו שאינה מבינה את דבריו וסימנה לו בתנועת יד שיניח לה. פנטה כך על פי כתב האישום, הפיל אותה על הקרקע, חסם את פיה בידו ואמר לה באנגלית שברצונו לקיים איתה מגע מיני והורה לה להירגע. בעודה שרועה על הקרקע, המתלוננת לא ויתרה, ניסתה להשתחרר מאחיזתו של פנטה, הכתה בו בפניו ובעינו, נשכה, שרטה אותו וזעקה לעזרה. הנאשם ביצע בה מעשה מגונה ואינוס שלא בהסכמתה. באותו זמן עבר במקום עובר אורח ששמע את זעקותיה ופנטה ניסה להרחיקו, באמרו לו באנגלית: "זו הבחורה שלי", והאדם התרחק מהמקום. בהמשך, הרפה מהמתלוננת והיא ברחה מהמקום והזעיקה עזרה בבית עסק סמוך.

מספר חודשים לאחר מכן, ברחובו יוספטל בבת ים, גם הפעם לפנות בוקר, פנטה רץ ברחוב וחבט בישבנה של אישה שצעדה ברחוב והמשיך בריצתו. לאחר דקות אחדות, הבחינה בו המתלוננת שוב בהמשך הרחוב וקרבה אליו, במטרה להתעמת עימו. היא שאלה אותו לפשר מעשיו, ובתגובה פנטה דחף אותה וגרם לנפילתה. בשלב זה, בעט בראשה של המתלוננת, בעודו צועק לה "לכי הביתה".

על פי האישום השלישי בסוף חודש נובמבר, הלך פנטה לפנות בוקר ברחוב רוטשילד בבת ים, הבחין בצעירה ודחף אותה, בעט בה והוליך אותה במורד גרם מדרגות. המתלוננת זעקה לעזרה ופנטה לא ויתר, שב ותפס את צווארה במטרה להשתיקה, דחף אותה, גרם לנפילתה במורד גרם המדרגות, בעט בחוזקה בראשה ואחז בצווארה בחוזקה. במקום עבר עובר אורח והמתלוננת זעקה לעברו: "הצילו, יש לו סכין". עובר האורח קרא אל עבר הנאשם ובתגובה, הרפה פנטה מהמתלוננת ונמלט מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, כתבה עו"ד טליה קלמרו: "מעשיו של המשיב בוצעו בכוח ובאלימות מינית ופיזית חסרת רסן, כלפי נשים אקראיות, אשר הלכו לתומן ולבדן ברחובותיה של עיר. כלל המעשים מעידים על דפוס פעולה חוזר, במסגרתו מאתר המשיב את קורבנותיו, עוקב אחריהן ונוקט כלפיהן אלימות מינית ופיזית, תוך שאינו שועה לתחנוניהן".

באתר צה"ל יש את הקישור ללינק בו מצויין כי פנטה זכה במצטיין נשיא לשנת 2017. בעמוד מצויין כי פנטה שהיה בדרגת סמ"ר התגייס לחטיבת הצנחנים ויצא לקורס מ"כים. "את המוטיבציה לתפקיד שאב מהסמל שלו בטירונות, שלדבריו שימש לו מודל לחיקוי. "עד היום אנחנו בקשר", הוא אומר", כך נכתב עליו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות