כתב אישום: חוקר קיים קשר מיני עם מתלוננת גם בתחנת המשטרה

"אני אגרום לך להתאהב בי", כך כתב חוקר בתחנת כפר קאסם במשטרת ישראל, למתלוננת אשר הגיעה אליו להגשת תלונה, זאת לאחר שסירבה לקיים עימו קשר אינטימי
אייל חן |

בהמשך השניים קיימו קשר מיני גם בתחנת המשטרה. אתמול מהמחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים הגישה נגד החוקר, בבית משפט השלום בכפר סבא, כתב אישום בגין מרמה והפרת אמונים.

על פי כתב האישום, שהוגש נגד החוקר, לפני קצת למעלה משנה, הגישה אישה תלונה במשטרה בעקבות פרסום תמונות אינטימיות שלה. החוקר החל לטפל בתיק ושוחח עם המתלוננת אודות תלונתה. בשעות הערב, של אותו יום, החוקר התקשר אל המתלוננת מספר פעמים והיא חזרה אליו מאוחר יותר. באותה שיחה החוקר, ביקש ממנה לקיים עימו קשר אינטימי אך המתלוננת השיבה שאינה מעוניינת בקשר עמו.
החוקר לא ויתר ובזמן שהמשיך לטפל כחוקר המטפל בתיק, המשיך לדבר איתה, עד נוצר בין השניים קשר שכלל שיחות טלפון ומפגשים וכן קשר בעל אופי מיני, כאשר חלק מהמפגשים האלה התקיימו בתחנת המשטרה.

למרות ניגוד העניינים המובהק החוקר לא דיווח למפקדיו על קיום הקשר המיני בינו לבין המתלוננת, המשיך לשמש כחוקר המטפל בתיק המשטרתי ואף ביצע פעולות חקירה שונות, לרבות: גביית עדותה,חקירת חשוד באזהרה ואיסוף ראיות מגורמים שונים. פרט לכך החוקר גם פתח תיק חקירה נוסף וגבה את תלונתה בגין איומים ואף זימן עדה למסור עדות בתיק למרות שהוא היה מצוי בניגוד עניינים בין עניינו האישי מיני במתלוננת לבין תפקידו כחוקר.
במהלך הקשר בין השניים כך מצויין בכתב האישום הוא קבע להיפגש עימה, אולם כאשר הגיעה למחסום החיילים לא אפשרו לה לעבור אותו, מאחר והיא לא היתה תושבת המקום ועקב ההוראה שניתנה להם שלא להרשות לאיש לעבור המחסום מלבד לתושבי המקום. החוקר שהגיע למקום, ניצל את היותו שוטר וגרם לחיילים לאפשר למתלוננת לעבור במחסום, תוך שציין בפניהם כי עליה להתלוות אליו לחקירה, בתחנת משטרת קדמה. בשל הטענה שלא היתה נכונה, אפשרו החיילים את מעברה של המתלוננת במחסום.

כאשר החוקר היה מעוניין לפגוש אותה הוא, היה מזמן אותה לתחנת המשטרה, באמתלה מקצועית בטענה לפיה צריך ממנה עוד פרטים לצורך המשך חקירת התיק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות