האישה מבקשת גט לאחר שגילתה שבעלה מנהל חיים כפולים עם גברים ששינו את מינם

המשפט: "אתה לא יודע מי ישן לידך כל החיים", מתאר את מה שעברה תושבת המרכז אשר הגישה תביעת גירושין לאחר שגילתה כי הבעל מנהל מערכות יחסים עם גברים קוקסינלים
%d7%a0%d7%a2%d7%9e%d7%94-%d7%9b%d7%94%d7%9f |

המשפט: "אתה לא יודע מי ישן לידך כל החיים", בדיוק מתאר את מה שעברה תושבת המרכז אשר הגישה באחרונה תביעת גירושין וכתובה, על ידי עו"ד דוד ביטון, לבית הדין הרבני בתל אביב, לאחר שגילתה כי הבעל עימו חיה כ-15 שנים, החל לנהל מערכות יחסים עם גברים ששינו את מינם לנקבה "טראנס-סקסואליים".

על פי התביעה, במהלך החיים המשותפים, בו חיו השניים ונולדו להם ילדיהם, ניהול משק הבית היה כמעט כולו על כתפי האישה בכל הקשור לאחזקת הבית וניהולו וכן בכל הקשור לטיפול בילדים. האישה היתה הגורם הדומיננטי וחלקו של הבעל בניהול משק הבית והטיפול בילדים הינו מזערי עד לא קיים בחלק מהתחומים, במיוחד בשנים האחרונות כאשר הוא לא נמצא כמעט בבית בשל עבודתו.

האישה ניסתה בכל השנים האחרונות כך לטענתה, להיאחז בתא המשפחתי והיא זאת שהיתה יוזמת קרבה ואינטימיות והכל במטרה לשמור על הבית ולהעניק לילדים מסגרת משפחתית חמה ואוהבת. כאשר התקררו היחסים היא גם יזמה טיפול זוגי אשר לא צלח.

לפני כשנה גילתה האישה אודות קשרים רומנטיים שניהל בעלה באמצעות רשתות חברתיות ואפליקציות, בתחילה התכתבויות עם בת זוגו לשעבר, עמה אף נפגש, ובהמשך אף התגלו רומנים עם גברים באתרי היכרויות של גברים – דבר שהוביל למשבר חריף ביחסי השניים.

בתחילה טען הנתבע שהוא עושה זאת ״מתוך סקרנות״ ואט אט הפך הדבר לעניין שבשגרה. "״סקרנותו״ של הבעל לא ידע שובע והבעל החל לנהל מערכות יחסים עם גברים קוקסינלים, גברים ששינו מינם לנקבה(טראנס-סקסואליים), נשים שמתלבשים כמו נשים ולחלקן אף שילם כסף תמורת מין(זונות ממין זכר) ואלו רק מקצת הדברים שהתגלו לאשה", כתב עו"ד ביטון בתביעה והוסיף: "על מנת שהגברים האמורים יענו לפניותיו של הבעל ועל מנת שיענו לבקשותיו לקיים עמו יחסי מין הוא נהג לשלוח תמונותיו ותמונות איברים על מנת להרשים את אותם גברים".

לטענתה, לפני חצי שנה עזב הבעל את הדירה ועבר להתגורר בדירה שכורה ושם הוא ממקד את כל כולו בטיפוח עצמי ובטיפוח קשריו הרומנטיים עם גברים ונשים ויחד עם עזיבת הבית נטש גם את משפחתו וילדיו והאישה נותרה לטפל כמעט לבדה בילדים. גם בנושא הכלכלי היא איבדה בו את האמון, לאחר שגילתה שהוא העביר לחבר שלו סך של 70,000 שקלים למרות שידע שהיא מתנגדת לכך. על פי התביעה, כאשר לבעל נודע כי האישה פתחה הליכים בבית המשפט לענייני משפחה, הוא נטל מהחשבון המשותף סך של 400,000 שקלים לצרכי השקעות וכיום הוא מבקש להותיר אותה ללא כלום.

עו"ד דוד ביטון

עו"ד דוד ביטון עוסק בתחומים:  גירושים, גירושין, גירושין בסכמה, גישור ובוררות, גישור משפחה, דיני משפחה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות