שוטרי משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב עצרו הלילה את החוליה בת 4 חשודים

המשטרה סבורים על הצלחתם לשים את נדם על כנופיית פורצי דירות שפעלו וגרמו לנזקים כבדים לרכוש התושבים וכן יצרו פגיעה קשה בתחושת הביטחון של תושבי העיר.
אייל חן |

המשטרה סבורים ע"י הצליחו לשים את נדם על כנופיית פורצי דירות שפעלו לאחרונה בעיר בית שמש וגרמו לנזקים כבדים לרכוש התושבים וכן יצרו פגיעה קשה בתחושת הביטחון של תושבי העיר.
. הם נעצרו בעת שפרצו וניסו לפרוץ למספר דירות בעיר בית שמש.

בעקבות גל מעשי הפריצה לבתים בעיר בית שמש בימים והשבועות האחרונים הלילה, התמקמו בלשי משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב באזור בית שמש והסביבה.

במהלך פעילות הוצבו מארבים במספר מוקדים שהיתה לגביהם הערכה כי הפורצים יבקשו לבצע את מעשי הפריצה והגניבה.

השוטרים זיהו ועצרו 4 חשודים תושבי הכפר צוריף החשודים כי פרצו במהלך הלילה לדירה וניסו לפרוץ ל 3 דירות נוספות באזור העיר בית שמש.

בחיפוש על החשודים נמצאו כלי פריצה ופריטים נוספים.

החשודים, תושבי הכפר צוריף בשנות שנות 30-50 השוהים בישראל שלא כדין, הובאו בפני בית משפט השלום בירושלים ומעצרם הוארך ביונים במשטרה ינסו לבדוק כעת כיצד פעלה חולית הפורצים ולכמה בתים ומבנים בעיר הם פרצו ובמקביל ינסו במשטרה לאתר חלק מהרכוש שנגנב.

״משטרת ישראל פועלת כל העת תוך הפעלת מכלול האמצעים והמשאבים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר כנגד פורצי הדירות הפוגעים ברכוש הציבור ומסכנים אותו. משטרת ישראל תפעל ביד קשה כנגד המעורבים בעבירות רכוש.״ נמסר מהמשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות