נערה בת 14 נתפסה נוהגת ברכב

אתמול בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת אילת על רכב פרטי משתולל ברחובות העיר אילת ובו נוהגת נערה צעירה בת 14 בלבד שאף ניסתה להמלט מן המשטרה ופגעה בשני רכבים
אחד הרכבים שנפגעו

שוטרי סיור ושוטרי תנועה של משטרת אילת ערכו במשך דקות ארוכות סריקות נרחבות בעיר עד שאותר הרכב החשוד.

ניידת המשטרה דרשה מנהגת הרכב לעצור את הרכב אך זו המשיכה בנסיעה תוך שהיא פוגעת במדרכה , גורמת נזק לרכבה ובהמשך פוגעת ב 2 כלי רכב נוספים .

רק אז הצליח שוטר סיור לעצור את כלי הרכב בו הנהגה הנערה. אז התברר כי מדובר בנערה בת 14 אשר נהגה ברכב של אימה ללא ידיעתה וברכב יושבות עוד 2 נערות בנות גילה.
החשודה תושבת אילת נעצרה לחקירה ובסיומה שוחררה לא לפני שהוריה הוזמנו לתחנת המשטרה .

חקירת האירוע נמשכת ובמשטרה יבחנו כיצד לנהוג מול הנערה

מהמשטרה נמסר בין היתר ״במסגרת המאבק בתאונות הדרכים משטרת ישראל פועלת לעצור ולחקור עברייני תנועה המסכנים את הציבור ורכושו, הגם שמדובר בקטינה אנו נפעל למצות את הדין בהתאם לנסיבות המעשה ונסיבות מבצעת העבירה"

קליין לסט עורכות דין

עו"ד ליאור קליין ממשרד עורכי הדין "קליין לסט" המתמחים בתעבורה ובפלילים מסבירה כי "חומרת העונש שיושת על הנערה תלויה בנסיבות האישיות שלה, כלומר אם מדובר בפעם ראשונה והיא תשתף פעולה עם שירות המבחן זה יכול להסתיים ללא הרשעה ועם התחייבות להימנע מביצוע חוזר של העבירה, יחד עם שירות לתועלת הציבור, לעומת זאת אם מדובר בקטינה בעייתית עם עבר וזו פעם שלישית וכדומה אז כבר מדברים בטון שונה אפילו של מעצרים ומאסרים"."חשוב להבין" אומרת עו"ד קליין כי הגישה הכוללת של בית משפט לנוער היא לחלוטין שיקומית והרתעתית."

עו"ד מיטל לסט שותפה במשרד קליין לסט מוסיפה כי "חשוב לציין קיים גם סיכון מוחשי בו תדרוש התביעה המשטרתית להעמיד לדין את ההורים, או ליתר דיוק את ההורה ש״התיר את השימוש״ מאחר ומבחינת החוק מדובר במעין אחריות מיוחדת של ההורים על מעשי ביתם הקטינה רק מתוקף ידיעתם על מעשיה, היות בחוק קיימים תנאים ברורים לרמת אחריותם של ההורים במקרה של התרת השימוש ברכב".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות