התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי בירושלים

המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות ברצח בני הזוג כדורי. בני הזוג נמצאו מתים בדירתם בתחילת 2019, ועד כה הרצח לא פוענח.
אייל חן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

למרות שהמשטרה פעלה בכמה כיווני חקירה ואף ביצעה בעבר מספר מעצרים בין היתר של קרוב משפחה של הנרצחים וכן מעצר של מנקה פלשתינאי. חלק מהעצורים מהיום נחקרו בעבר במסגרת הפרשה, אך לא נעצרו עד כה. אחד מהם הוא עבריין המוכר למשטרה, ושניים נוספים הם קרובי משפחתו של אותו חשוד.

עו"ד יהודה שושן, המייצג את אחד החשודים, אמר כי החשוד אותו הוא מייצג מכחיש את מעורבותו ברצח. לטענתו, "זהו עוד מעצר שווא שמתבצע בתיק הזה, כפי שבוצע מספר פעמים בעבר".

גופותיהם של הזוג כדורי נמצאו בדירתם בשכונת ארמון הנציב ב-13 בינואר. יום לאחר מכן, נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. אולם, בתום שלושה שבועות, בית המשפט שחרר אותו מאחר שלא היו למשטרה ראיות נגדו. זמן קצר לאחר מכן, בני משפחה של הזוג נעצרו בחשד למעורבות ברצח, זאת לאחר שנמצאו סתירות לכאורה בעדויותיהם, אך גם הם שוחררו לבסוף לאחר שלא היו למשטרה ראיות. מאז המשיכה המשטרה בחקירה אולם לא נערכו מעצרים, עד היום. בני משפחת הזוג סיפרו לפני כמה חודשים כי הם מנסים להתאושש ומקווים להבין את שאירע. "אנחנו מנסים להרים את הראש, אבל זה לא בדיוק הולך", אמרה רחל לוי, אחותו של יהודה. "בטח תיפתח בסוף תיבת פנדורה, אבל בינתיים לא שמעתי שום דבר. הילדים על הפנים, מאוד קשה להם לתקשר איתנו, ואנחנו האחים מתלבטים בינינו אבל זה לא קל. אנחנו לא יודעים מה היה שם. מגיע החג עכשיו והם אינם".

לוי הוסיפה כי "אנחנו כולנו עם דאגה ומועקה. אי אפשר לחזור לשגרה, זה לא נתפס. חשוב לנו מאוד לדעת מה בדיוק היה שם", אמרה לוי.

במהלך ה ערב מתכוונים במשטרה להביא את החשודים לבית המשפט השלום בירושלים ותבקש להאריך את מעצרם במשטרה אומרים כי המעצרים התאפשרו בעקבות ממיצא הקשור לזירת הפשע

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות