צפו בתיעוד – דריסת שוטרת, ניגוח ניידת ומעצר הנאשם

אישום: נסע במהירות פראית לכיוונה של שוטרת משמר הגבול של משטרת ישראל, עלה עם הרכב על רגלה השמאלית ופגע בה, המשיך בנסיעה במהירות מופרזת, פגע בניידת וברח מן המקום.
אייל חן |
דריסת שוטרת

תיעוד דריסת השוטרת ומעצר הנאשם: בלשי משמר הגבול עצרו חשוד בהחזקת נשק שנמלט תוך דריסת שוטרת וניגוח ניידת משטרה בשבוע שעבר בצפון . היום הוגש נגדו כתב אישום חמור בבית המשפט במחוזי בנצרת.
כתב האישום נגד תושב דיר חנא בשנות ה- 40 לחייו כולל את סעיפי האישום חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, חבלה במזיד ברכב, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו והסתייעות ברכב לביצוע פשע, תיעוד האירוע והמעצר בו נראים הבלשים מנסים לעצור את הנאשם שמנסה להימלט תוך פגיעה בשוטרת ובניידת המשטרה הגיע לידנו

פעילות מבצעית וחקירה של משטרת ישראל הובילו היום להגשת כתב אישום חמור בגין חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, חבלה במזיד ברכב, הסתייעות ברכב לביצוע פשע והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו על ידי פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד נאשם תושב דיר חנא בשנות ה- 40 לחייו.

האירוע התרחש בשבוע שעבר כשבלשי משמר הגבול התחקו אחר חשוד, תושב דיר חנא שבצפון הארץ בחשד להחזקת נשק. במאמץ מודיעיני ומבצעי הצליחו השוטרים לאתר את החשוד שנכנס עם רכבו לחנייה מסחרית בכפר מע'אר. כשהוא ברכבו בחנייה ניתן האות על ידי מפקד הפעילות לבצע את מעצרו של החשוד.

מספר בלשים שהזדהו כשוטרים תוך חבישת כובעי זיהוי משטרתיים ירדו מרכבם כשבשלב זה נמלט החשוד בנסיעה פרועה תוך פגיעה בשוטרת וניגוח רכב משטרה.

 

 

השוטרת נפצעה באורח קל ופונתה על ידי צוות מגן דוד אדום לטיפול רפואי בבית החולים פוריה שם התברר כי שברה את רגלה.

שוטר שהיה בסמוך לשוטרת ביצע ירי של מספר כדורים לעבר הרכב הנמלט.

אחר החשוד התנהל מרדף משטרתי בסיומו נעצר בחסימה משטרתית בכפר ג'יש (גוש חלב).

למחרת מעצרו נענה בית משפט השלום בטבריה והאריך את מעצרו עד יום שישי האחרון וביום שישי הוארך שוב מעצרו עד להיום ועם הגשת כתב האישום ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

דיון נוסף נקבע לשבוע הבא כאשר החשוד ישאר במעצר עד החלטה אחרת.

במסגרת המאמץ של המשטרה פועלים במשמר הגבול בחודשים האחרונים נגד החזקת נשקים ואמצעי לחימה במגזר הערבי בישראל.

לצד הקמת המפקדות המשימתיות, ממקדות יחידות רבות במג"ב את פעילותן במאבק בירי והחזקת אמל"ח במגזר.״במשטרה רואים בחומרה כל פגיעה בשוטרים שעושים לילות כימים ויפעלו למצות את הדין עם העבריינים.״אמר גורם במשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות