הסתבך בחובות הימורים והפך קורבן לסחיטה

כתב אישום חמור בגין סחיטה באיומים ובכח שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נגד שני תושבי אור יהודה, ממחיש איך בקלות אנשים נופלים להימורים לא חוקיים ובעקבות כך לחובות ואיומים מצד השוק האפור לאור הפסדים חוזרים ונשנים. הפרקליטות מבקשת להאריך עד תום ההליכים את מעצרם של שני הנאשמים.
אייל חן |
בתי הימורים לא חוקיים: אילוסטרציה
אילוסטרציה

צעיר שעבד במפעל לחמים באור יהודה, היה מגיע באורח קבע לקיוסק סמוך, עד שנוצרה היכרות בינו לבין בעל הקיוסק, בשלב מסוים בעל הקיוסק הציע לו להשתתף בהימורים בלתי חוקיים באינטרנט והצעיר שחיפש כסף קל החל להשתתף בהימורים בלתי חוקיים באינטרנט בניהולו של בעל הקיוסק והיה מעביר לו כספים עקב הפסדיו בהימורים.

בשלב מסוים, התגלעה מחלוקת בין השניים לגבי גובה החוב שחב המתלונן, כאשר בעל הקיוסק טען כי החובות הגיעו כבר לסך של כ- 100,000 שקלים ומאותו רגע החלה מסכת של איומים בעקבות הסכסוך הכספי.

זה החל כאשר בעל הקיוסק הגיע לבית של בני משפחתו של המתלונן, איים עליו ונקט נגדו באלימות. פרט לכך הוא שוחח עם אמו של המתלונן אודות טענתו בדבר החוב הכספי של המתלונן ומקום המצאו.

בסופו של דבר הם נפגשו בסמוך לאזור התעשייה באור יהודה, בעל הקיוסק נכנס לרכבו אחז בגרונו, הכה אותו בצווארו וזאת תוך כדי שצעק, קילל ואיים, בן היתר:
״לאיפה שלא תברח אני אשיג אותך אני את הכסף שלי אקבל עד השקל האחרון ואם לא אתה תהיה מתחת לחולות, איפה שאני אתפוס אותך, ליד אנשים ברחוב, אני אקח כל מה שיש לך, לאן שלא תברח אני אמצא אותך, בבית שלך אני אעשה אותך…., אני ארצח אותך".

מיד לאחר מכן, בעל הקיוסק פתח את תא הכפפות של רכב המתלונן, נטל מתוכו סכום של 30,000 ש״ח ועזב את המקום. אבל גם סכום הכסף הזה לא הספיק וכעבור מספר ימים שהוא לא ענה לו איים עליו שוב בהודעות:
״מ. אל תעשה לי עצבים אני צריך אותך״,  (*שגיאה במקור)
״תענה רגע אל תתן לשנות אותך״,
״אל תידאג יא שרמוטה גם בכליל החורש 1 באילת הייתי ושתחזור לשם אני ידאג להיות שם תמשיך ככה יא זונה״;  (*שגיאה במקור)
"אני יהפוך את המדינה אני יביא אותך יאשרמוטה״.

כעבור חודשיים איתר בעל הקיוסק עם אדם נוסף את בעל החוב בפלורנטין ושם הם ניגשו אליו וחנקו אותו והובילו אותו למקום צדדי ברחוב, שם פנו אליו בצעקות, קללות ואמירות מאיימות:

"אמרתי לך שלא תצליח לברוח ממני, נותן לך חודש לכל מה שנשאר מהכסף. אני ירצח אותן ויזיין את אמא שלך.

ככה אני אעשה לך עד שתחזיר את הכסף יא שרמוטה יא בן זונה. קח לך עוד חודש אבל הפעם זה החודש האחרון אם אין כסף הפעם אני לא מדבר אני לוקח אותך קושר אותן לעץ ומשאיר אותך שם עד שימצאו אותך אני לא מדבר יותר", בהמשך בעל הקיוסק שלח את ידו למכנסי המתלונן ונטל מכיסו סכום של 10,000 שקלים והשניים עזבו את המקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות