על חופשות ותלונות שווא

כשפרצה שערוריית המין בקפריסין, הטלתי ספק ביושרת תלונתה של הבריטית, וכשכל הנערים שוחררו, והוגש כתב אישום כנגד המעלילה, כך כתבתי:
%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%99%d7%a2%d7%a7%d7%91-%d7%a9%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a8 |
עו"ד שקלאר

נוסעים כמה חבר׳ה צעירים לפני צבא לאיה נאפה.

עיר מסיבות ושחיתות מינית בהגדרה. מצבור של צעירים מכל אירופה, שבאים לחופשת ים אלכוהול וסקס. בחלומם הם חוגגים במשך שבוע לפני גיוסם לצבא.

ואכן, כשהם מגיעים לאיה נאפה, אולי הנסיעה העצמאית הראשונה שלהם עם חבר׳ה, בלי הורים, תוכלתם לא נכזבת והתמונה הניגלית בפניהם עולה על כל דמיון.

בימים הם משתוללים עם טרקטורונים וקפיצות באנגי וחופים לבנים ובלילות הם חורשים את רחוב הבארים הידוע של איה נאפה, ממנו בוקעת מוזיקת טראנס רעשנית, צעירים וצעירות שתויים נכנסים ויוצאים מהבארים, מקיאים בשיחים, מקיימים סקס מזדמן תחת כל עץ רענן ופורקים כל עול.

ההורמונים משתוללים, החבר׳ה מתלהבים, נכנסים לוייב, כמו שהצעירים קוראים לזה, מספרים אחד לשני סיפורי כיבושים וגבורה ומידי פעם גם מצליחים לממש את הפנטזיות הפרועות שלהם, אותן למדו משנות צפייה בפורנו נגיש וברוטאלי, שהחליף את שיעורי החינוך המיני הביישניים של פעם.

האירופאיות מחייכות אליהם מבעד מסך האלכוהול. כולם נעים לקצב המוזיקה הקצבית, מתמסרים לתחושת החופש וההפקרות המינית המקיפה אותם מכל עבר.

אחד מהם, החתיך או האמיץ או הבטוח יותר בעצמו, מביא בחורונת מופקרת, חסרת אבחנה, שאף היא הגיעה לאיה נאפה כדי לפרוק כל עול בחופשת קיץ לוהטת.

היא זורמת לאורגיה, ומצטרפים עוד אחד או שניים בהתלהבות נעורים וחבר מביא חבר לעודד להריע ולצלם. איזה קטעים פה וואו וואו.

הבחורונת, תקראו לה איך שתרצו, משולחת כל רסן, כנראה אוהבת סקס קבוצתי חסר אבחנה, שכן היא עפה על הקטע בהתלהבות נעורים, במה שהפוריטניות שונאות הגברים קוראות – זכותה של אשה על גופה – אבל לא באמת מתכוונות לזה – אלא אם זה בין בני זוג למטרות רבייה ובאהבת אמת.

אחרת, כך המתחסדות, אין לבחורונת זכות בחירה. היא מנוצלת ע״י חבורת גברים מנוולים שמחפיצים אותה. היא לא באמת רוצה, היא כנראה מחפשת רגש של אהבה, הכלה ובעצם רוצה חיבוק, כי היתה לה ילדות קשה וחסרה לה דמות אב.

אחרת אי אפשר להסביר – כך הפוריטניות החסודות – את קפיצותיה מאברו של זה לאחר ולשלישי וחוזר חלילה. היא קורבן אונס. זה ברור.

ואז מתברר, שהבחורונת אינה סתם מופקרת חובבת אורגיות – זכותה – אלא מופקרת נקמנית שקרנית מעלילנית, שמשתמשת בחולשתה הנשית, כדי לרמות את המשטרה ולדפוק את הנערים ברישעות דוחה. עלילת השוא הקשה מרימה באויר 3 מדינות, שבמשך שבועיים מתעסקות בסיפור האונס המזעזע של 12 ישראלים מנוולים שאנסו תיירת אנגליה זכה ותמה.

 

האונס שלא היה בקפריסין

וכשמתבררת האמת – דרך נס – בזכות חוקר אחד ישר – ובזכות הסרטונים המתעדים את האורגיה בהסכמה מלאה – וכל הנערים משתחררים וחוזרים לישראל והמנוולת נעצרת – קם קול זעקה של הפוריטניות והמתחסדים לדורותיהם – איזה נערים רעים הם, כי הם עושים אורגיות ועוד מסריטים את זה. יען כי הוריהם לא עושים/עשו/ מתים לעשות אורגיות וחילופי זוגות על סמים ואלכוהול. איזה חינוך קלוקל קיבלו הנערים. אילו הורים לא ראויים יש להם, שכך חינכו את ילדיהם לא לכבד זנזונת – באשר היא אשה מכובדת – ועוד לקרוא לה בשמות באמצע הסקס ולטפוח על ישבנה. סקס צריך להיות מכובד. טפיחות על הישבן צריכות להיות עדינות ודברי גסויות צריכים למלמל בנימוס ובשקט או עדיף בכלל לא. וגם אם הזנזונת לא מכבדת את עצמה – צריך לכבד אותה ולפנות אליה באדיבות ובשפה המובנת לה. ובכלל, כך החסודות והחסודים, צריך להעמיד את הנערים לדין בכל זאת, על זה שצילמו והפיצו את הסרטונים – אותם סרטונים שאלמלא קיומם – היו הנערים מאופסנים בתאי הכלא הקפריסאים עוד שנים ארוכות, במקום לשרת בצבא שלנו.

ובכן, חסודות וחסודים יקרים, הנערים אינם שונים מהוריהם ומהחברה הסובבת אותם, המקדשת מין ליברלי רב גוני וחסר אבחנה, נגיש לכל ומכל עבר. אנחנו מוקפים במין ברשתות החברתיות, בפרסומות, בסרטונים הפורנוגרפיים, במוסכמות החברתיות. הנערים רק נערים הם ופועלים במציאות מתירנית.

הנערים לא חטאו בדבר, ויהי טעם החסודים במין טעמם שלהם, והחטא היחיד הוא, פשע יותר נכון, הוא של אותה מופקרת מנוולת שהעלילה עליהם, וכולי תיקווה שתשלם עליו בעונש שירוצה במאסר של ממש ושתשלם על פשעיה בממון רב ובפיצויים גבוהים במיוחד !!

והנה היום נמצאנו למדים כי בית המשפט הקפריסאי חושב כמוני וקיבל את הודאתה של המתלוננת/נאשמת על כי העלילה על הנערים. בקרוב מאד תקבל הגברת גז״ד שיעביר מסר קשה למתלוננות שוא !!

 

עו״ד יעקב שקלאר הוא מומחה למשפט פלילי על כל רבדיו, בעל וותק של 25 שנות עבודה במקצוע, עומד בראש משרד המונה 6 עורכי דין, מרצה בבתי הספר למשפטים ובפקולטות באוניברסיטה ובהשתלמויות מקצועיות של לשכת עורכי הדין על עבודת הסניגור הפלילי, פרשן משפטי בכל ערוצי הטלויזיה והרדיו והתקשורת בנושאי משפט בוערים ומייצג בתיקים החשובים והמפורסמים בתחום הפלילי בכל הערכאות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות