הג'וב החדש של השופטת בדימוס

שופטת בית המשפט המחוזי לשעבר, עו"ד נחמה נצר, נבחרה ליועצת המשפטית של המועצה האזורית חוף אשקלון • "אני מודה על המינוי ומצפה מאוד להוות גורם מקצועי משמעותי"
מערכת אוביטר |
ניסיון רב בכל תחומי המשפט. נחמה נצר. אלבום אישי
ניסיון רב בכל תחומי המשפט. נחמה נצר. אלבום אישי

בשבועות האחרונים קיימה המועצה האזורית חוף אשקלון הליך לבחירת יועץ משפטי חדש. הליך הבחירה התנהל בהתאם להוראות המנהליות הרלוונטיות ובתום התהליך, נבחרה עו"ד נחמה נצר, שפרשה לפני כשנה מכהונתה כשופטת בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.  עו"ד נחמה נצר נשואה לעו"ד אריק נצר ולהם שלושה ילדים. במהלך 23 השנים האחרונות כיהנה בתפקידים שיפוטיים מגוונים, החל מרשמת בית משפט, עמדה בראש ההוצאה לפועל ועד לכהונה בת תשע שנים כשופטת בית משפט השלום (באשקלון, בבאר שבע ובקרית גת) ועוד שמונה שנים כשופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע. באוקטובר 2017 פרשה מתפקידה.  
עו"ד נצר אמרה השבוע על תפקידה החדש: "אני מודה מאוד על המינוי ואני מצפה מאוד להוות גורם מקצועי משמעותי. מה שעומד לנגד עיני הוא הזכות לתת שירות מיטבי לתושבי המועצה ולציבור, במיוחד בתקופה כזו, שהייעוץ המשפטי הפך נגיש ורווח מצד אחד אך גם חשוב שההיגד המשפטי יהיה מקצועי, מלא ורלוונטי". במועצה האזורית חוף אשקלון מאחלים הצלחה ליועצת המשפטית החדשה על הצטרפותה לשדרה הניהולית המקצועית ומשוכנעים כי עו"ד נצר תעניק למועצה שירות וייעוץ משפטי איכותי ומיטבי לאור ניסיונה הרב בכל תחומי המשפט הרלוונטיים לפעילות המועצה. בהנהלת המועצה ביקשו להודות לעו"ד אלי בן מוחה, אשר ליווה את המועצה שנים רבות בנאמנות ובמקצועיות כיועץ המשפטי שלה. 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות