תושב לקיה נאשם באיומים כלפי ראש המועצה

כתב האישום הוגש לביהמ"ש השלום בב"ש, ולפיו סאלח אבו עמאר איים על שריף אלאסד משום שסירב לספק לו עבודה בכפר: "אני אקח את העבודות בכוח"
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד סלאח אבו עמאר, תושב לקיה, בגין סחיטה באיומים כלפי ראש המועצה המקומית לקיה, שריף אלאסד.

על פי כתב האישום, הנאשם אבו עמאר הגיע פעמים רבות למשרדי המועצה ודרש מראש המועצה לקבל עבודת ניקיון בובקט בכפר. ראש המועצה הבהיר לנאשם כי חברה אחרת זכתה במכרז, ואמר לנאשם כי עליו לפעול בדרך המקובלת על פי הדין, ולהגיש הצעות למכרזים המתפרסמים, ובתגובה אמר לו הנאשם בין היתר: "אני אקח את העבודות בכוח", "אני אפגע", "אני אעשה נזקים בכפר וברכוש של המועצה".

בנוסף, במהלך שהייתו בבניין יחידת המשטרה, לפני אחת מחקירותיו, התנגד הנאשם להוראות השוטרים, השתולל, ואיים על השוטרים באומרו בין היתר "ניפגש בחוץ, זה עולם קטן".

העבירות המיוחסות לנאשם: סחיטה באיומים, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, ואיומים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות