עונש קל: עבודות שירות למורשע בביצוע מעשה מגונה בקטינה

ז'ק רביבו הורשע גם כי החזיק פרסומי תועבה פדופיליים, אך ביהמ"ש הקל בעונשו ולא שלח אותו למאסר בפועל: "שיתוף הפעולה שלו בשיקום מצדיק עונש קל"
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בחיפה גזר על ז'ק רביבו, שהורשע בביצוע מעשה מגונה בקטינה בת 7 ובהחזקת פרסומי תועבה פדופיליים, נידון ל-9 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות וכן צו מבחן של 24 חודשים, מאסר על תנאי, ותשלום פיצוי של 40,000 שקלים למתלוננת.

רביבו ביצע מעשה מגונה בילדה כבת 7 כאשר הושיב אותה על ברכיו ונגע באיבר מינה. בנוסף, הוא הורשע בהחזקת כ-200 סרטונים פדופיליים שכללו קטינים בגילאים 3 עד 14.

התביעה דרשה עונש של 4.5 שנות מאסר בפועל, בהתבסס על חומרת העבירות והפגיעה הקשה במתלוננת ובמשפחתה. כמו כן, הוזכרה העובדה שמסוכנותו המינית של הנאשם נותרה ברמה בינונית גם לאחר תהליך טיפולי ממושך.

שיקולי שיקום

ההגנה טענה כי רביבו הביע חרטה על מעשיו, עבר הליך טיפולי ממושך בהוסטל סגור, ושיתוף הפעולה שלו בהליך השיקום מצדיק עונש מקל. שירות המבחן המליץ על מאסר בעבודות שירות והמשך טיפול בקהילה.

בית המשפט בחר להקל בעונשו של רביבו בשל תהליך השיקום שעבר, למרות חומרת מעשיו. בגזר הדין נכתב: "ההליך אותו עובר הנאשם הועיל לא רק לו אלא בעיקר לחברה ובהגנה על החברה מפני המסוכנות הנשקפת ממנו".
בסופו של דבר, בית המשפט גזר עליו עונש מאסר בעבודות שירות ופיקוח קפדני להמשך תהליך השיקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות