בני זוג נאשמים בהשמטת הכנסות בגובה 3.4 מיליון שקל

כתב האישום הוגש לביהמ"ש השלום בראשל"צ נגד יאיר וסיוון שרון, שניהלו חברות למתן שירותים פיננסיים: "הסבו נזק לקופה הציבורית"
גילי סיוון-כהן |
צילום: אנה קפלן, פלאש 90

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש כתב אישום נגד בני הזוג יאיר וסיוון שרון, שניהלו חברות למתן שירותים פיננסיים, לאחר שהשמיטו הכנסה בגובה 3.4 מיליון שקלים.

מכתב האישום עולה כי הנאשמים ניהלו עסק שסיפק שירותים ללקוחות לאיתור כספים ממוסדות פיננסיים, מימוש זכויות מביטוח לאומי וטיפול בהחזרי מס. הנאשמים, במטרה להתחמק מתשלום מס, לא כללו את מלוא הכנסותיהם בספרי החשבונות והשמיטו מהדוחות השנתיים שהגישו לרשויות המס הכנסות בסכום של כ – 3.4 מיליון שקלים ולא שילמו את המיסים הנובעים מהכנסות אלה.

העבירות המיוחסות לנאשמים כוללות השמטה מתוך דו"ח על-פי הפקודה כל הכנסה שיש לכללה בדו"ח, הכנה וקיום של פנקסי חשבונות ורשומות כוזבות ושימוש במרמה, ערמה או תחבולה בכוונה להתחמק ממס. בכך הסבו הנאשמים נזק לקופה הציבורית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות