מנהלת וסייעת בגן מראש העין נאשמות בפגיעה פעוטות

כתב האישום שהוגש נגד השתיים מייחס להן 11 אישומים שונים המפרטים בפגיעה ב-9 פעוטות שעליהן היו אחריות: "תפסו באוזן, משכו ביד ודחפו על שולחן"
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה Envato

11 אישומים הוגשו נגד מנהלת גן וסייעת מראשן העין בגין פגיעה בתשעה פעוטות במשך חודש ימים. בין השאר אחת מהם תפסה באוזנו בכוח של פעוט ודחפה אותו לשולחן ואחר תפסה פעוטה בכוח בידה.

על פי כתב האישום מדובר בגן פרטי המיועד לפעוטות בין הגילאים שנה עד שלוש שנים כאשר נאשמת אחת מנהלת הגן עבדה עם הנאשמת השנייה בקבוצת הבוגרים בגילאי שנתיים וחצי-שלוש. ״בהזדמנויות רבות ושונות, עשו הנאשמות, ביחד ולחוד, בפעוטות המפורטים להלן מעשי תקיפה והזנחה שגרמו לפעוטות, בין היתר למכאוב, כשהן אחראיות עליהם״.

במקרה אחד מנהלת הגן בזמן ארוחת צוהריים הבחינה בפעוט כשהוא ישוב על כיסא צמוד לשולחן. אז, ניגשה אל הפעוט וללא כל סיבה נגלית לעין, תקפה אותו בכך שאחזה באוזנו השמאלית בחוזקה וניערה אותו, תוך אחיזה באוזנו וגרמה לו למכאוב. בתגובה למעשיה, צעק א.א ואחז את אוזנו. ביום אחר שהה הפעוט בחלל הגן. אז, ניגשה אליו המנהלת אחזה בידו השמאלית, ניערה אותה והובילה אותו לעבר שולחן האוכל. בעת הובלתו לשולחן, החל הפעוט לבכות. בהגיעם לשולחן, הושיבה אותו הנאשמת בכיסא ואז דחפה את הכיסא בעוצמה לעבר השולחן, כך שבטנו של הפעוט נחבטה בשולחן.

צביטה בכתף ודחיפה

במקרה אחר שהה הפעוט בגן, כשהוא ושאר הפעוטות מסתובבים בכיתת הגן בזמן פעילות עם הנאשמת ואז, וללא כל הסבר, ניגשה הנאשמת אליו וצבטה אותו בכתפו השמאלית וגרמה לו למכאוב. בתגובה למעשיה, אחז הפעוט בכתפו ובהמשך דחפה הנאשמת את הפעוט בגבו.

מנהלת הגן גם הזניחה את הפעוטות בכך שבמשך דקות ארוכות הסתובב בחלל הגן פעוט כאשר הוא בוכה, מכנסיו ותחתוניו מופשלים מטה, הוא אוחז באיבר מינו וחולצתו רטובה. הוא פנה לנאשמת מספר פעמים, אך זו התעלמה ממנו. בכל אותה העת, הייתה הנאשמת בחלל הגן ולא ניגשה לסייע לו להרים מכנסיו, להרגיעו או לסייע לו להחליף בגדיו לבגדים יבשים. רק כעבור כשעה נראה הפעוט עם בגדים חדשים יבשים.

לסייעת בין השאר מיוחס כי בעת ששהתה הפעוטה בחלל הגן, כשהיא ישובה על כיסא בצמוד לשולחן, כאשר רגליה מורמות על השולחן. אז, ניגשה אליה הסיעת אחזה בעצמה בזרועה הימנית ונערה אותה מספר פעמים וגרמה לה למכאוב.

מיד לאחר מכן, הצמידה הנאשמת את הפעוטה לשולחן, כך שגופה נחבט בשולחן, המשיכה בעיסוקיה. כ-דקה מאוחר יותר, כאשר הפעוט. ישבה בצמוד לשולחן וראשה מונח עליו, ניגשה אליה בשנית הנאשמת, אחזה אותה שוב בעצמה בזרועה הימנית, נערה אותה והכתה אותה בפניה. מיד בהמשך, אחזה הנאשמת את הפעוטה בזרועה ומשכה אותה כדי להקימה מהכיסא, כאשר הפעוטה מתנגדת ומנסה לחזור לשבת. אז, אחזה אותה בזרועה ומשכה אותה בחוזקה מהכיסא, והניחה אותה על הרצפה בסמוך לשולחן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות