אישום: חצה צומת ב'אדום' והרג הולך רגל

מוסא אבו אל מאדי, בן 21 מהפזורה הבדואית, נאשם כי גרם לתאונה הקטלנית בב"ש בתחילת החודש ואף הפקיר את הנפגע לאחר מכן
דניאל בן חמו |
ניידת משטרה זירה ?????? ??? ???? ??? ??? ????? ???? ?????

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד מוסא אבו אל מאדי, בן 21 משבט אבו רקייק, שלאחרונה חצה צומת בבאר שבע באור אדום, פגע בהולך רגל שחצה את הכביש והרג אותו.

מכתב האישום עולה כי לפני 10 ימים בשעות הערב נהג אבו אל מאדי ברכבו ברחובות באר שבע, זאת על אף כי רישיון הרכב שלו לא היה בתוקף כבר מספר חודשים. באותו מועד צעד המנוח (81) עם בני משפחתו באחד הרחובות הראשיים.

באחד הצמתים, לאחר שהאור ברמזור להולכי הרגל התחלף לירוק, החלה הקבוצה לחצות במעבר החצייה כאשר המנוח ובנו צועדים ראשונים. אז התקרב אבו אל מאדי עם רכבו אל מעבר החציה, כשהוא נוהג בו במהירות מופרזת. למרות שדה הראיה, אשר עמד לרשותו, ולמרות שאבו אל מאדי ראה, כי ברמזורים שבכיוון נסיעתו דולק אור צהוב ולאחר מכן אור אדום לא עצר את רכבו לפני מעבר החציה.

מהירות מופרזת

אבו אל מאדי המשיך לנהוג את רכבו במהירות המופרזת כמתואר לעיל, בלם את רכבו רק בסמוך לפני מעבר החציה ונכנס עם רכבו לתוך מעבר החצייה ופגע במנוח. לאחר פגיעת הרכב נישא המנוח עליו עד שהופל על הכביש. אבו אל מאדי אשר ידע שבתאונה למנוח נגרמו חבלות חמורות, לא עצר את רכבו במקום התאונה כדי לעמוד על תוצאותיה ולא הזעיק עזרה אלא המשיך בנסיעתו. כתוצאה מהתאונה המנוח נחבל חבלות חמורות והוא נותר לשכב על הכביש באזור התאונה עד אשר פונה ע"י מד"א במצב אנוש ותוך פעולות החייאה לבית-החולים "סורוקה", שם נקבע מותו בסמוך לאחר הגעתו.

במקביל הגישה המדינה בקשת מעצר עד תום ההליכים ובקשה לפסילת רישיון שם צוין:"… המשך נהיגתו יהווה סכנה ברורה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה." לאבו אל מאדי יוחסו עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה לאחר פגיעה ונהיגה ללא רישיון רכב תקף.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות