אישום: דקר נהג בכביש כי צפר לו

החשוד בדקירה נעצר בנתב"ג רגע לפני שהמריא מישראל ובימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום לצד בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

בריונות בכביש: פצע נהג באמצעות חפץ חד, הגיע לנתב"ג ולפני שעלה לטיסה נעצר. בתום חקירה הוגש נגד התוקף כתב אישום בגין הדקירה שנעשתה על רקע שימוש בדרך.

לפני כשבועיים, בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות גבר שנדקר על רקע שימוש בדרך ברחוב קובלסקי בבני ברק והחשוד נמלט מהמקום. שוטרי תחנת בני ברק – רמת גן הגיעו למקום ובמקביל נפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות.

מספר ימים לאחר מכן, החשוד הגיע לנתב"ג והתכוון לטוס, אך נעצר על ידי השוטרים. החשוד, בן 25, תושב בני ברק הובא לחקירה שבסיומה נכלא. מהחקירה עלה כי החשוד נהג ברכב והיה לפני רכבו של הקורבן ברחוב קובלסקי בבני ברק.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

בתוך כך, הקורבן צפצף לרכב שלפניו (החשוד) על מנת שימשיך בנסיעה. בתגובה, יצא החשוד מרכבו תוך שאוחז בחפץ חד ופצע את הקורבן בידו השמאלית, חתך רוחבי של 8 ס"מ. בעקבות כך נזקק הקורבן לטיפול רפואי ופינויו לבית חולים לצורך תפרים.

כאמור, עם סיומה של חקירה, הוגש כתב אישום נגד החשוד, בגין פציעה כשהעבריין מזויין וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות