נהג הרכב השתולל ופגע בבן 17 – הנער יפוצה במאות אלפי שקלים

במסגרת הסכם פשרה עם קרן קרנית, נקבע כי הקטין יקבל פיצוי של 390 אלף שקלים, בעקבות תאונה פגע וברח שהתרחשה לפני כ-5 שנים
דנה לווינסקי |
תאונה, אילוסטרציה Envato

נער בן 17 שנפגע בתאונת דרכים קיבל פיצוי בסך 390 אלף שקלים. התאונה, שאירעה ב-2019, הובילה למאבק משפטי שסיים בהסכם פשרה עם קרן ‘קרנית’, המפצה נפגעי תאונות דרכים במקרים של רכב ללא ביטוח.

הנער, שהיה תלמיד תיכון ועבד במשרות זמניות, נפגע בעת שהלך ברחוב ביישובו. מכונית שנהגה בפראות פגעה בו בחוזקה, והוא הועף לעבר השני של הכביש. עוברי אורח שמצאו את הנער שרוע על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה, קראו לצוות מד"א, אשר פינה אותו בבהילות לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא. לבית החולים הוא הגיע כשהוא סובל, בין השאר, מחבלות בראש.

בבית החולים אושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים, שם עבר בדיקות וטיפולים רפואיים, וכשנגמל מההנשמה, הוא הועבר למחלקת כירורגיית ילדים. בחלוף שבוע של אשפוז שוחרר התובע לביתו, ועבר טיפולים ובדיקות רבות לאורך השנים. עבר טיפול רפואי ממושך.

קרנית הסכימה לפשרה

לאחר התאונה, הנער איבד ימי לימוד רבים ונאלץ לוותר על מבחני בגרות, דבר שהשפיע על השלמת לימודיו. הוא גם נאלץ להוציא כספים רבים על טיפולים ותרופות. מאחר ולרכב שפגע בנער לא היה ביטוח חובה, הוגשה התביעה נגד 'קרנית', קרן ממשלתית לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, המפצה, במקרים המתאימים, נפגעים מתאונות שבהן לא ידוע מי הפוגע (תאונות 'פגע וברח') וכן נפגעים מתאונות שבהן כלי הרכב אינם מבוטחים.

לאחר הגשת התביעה, חברת 'קרנית' הסכימה להסכם פשרה, לפיו תפצה את התובע ב-390 אלף שקלים. בית משפט השלום בתל אביב אישר לאחרונה את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות