חשד: עובד הניקיון ביקש מים מאישה ואנס אותה

המדינה צפויה להעמיד לדין עוד השבוע את העובד, כבן 60, באשמת אונס באישה ולבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו
רונן לוי |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

חשד לאונס בצפון תל אביב. עובד הניקיון של עיריית תל אביב, בן 60, ניצל את טוב ליבה של אישה שרואה אותה מדי יום וניגש לשתות מים בביתה שם על פי החשד אנס אותה. ביום שלישי הקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

על פי התלונה, היה מפגש בין המתלוננת לבין החשוד העובד בניקיון באזור מגוריה. ככל הנראה לגישתה, הוא לא הבין נכון את נחמדותה כלפיו, ביקש להגיע לביתה לשתות מים, ושם למרות סירובה הוא התחיל לגעת בה, נישק אותה בצוואר ונשך אותה. לאחר מכן היא ניסתה להדוף אותו והוא המשיך לכפות את עצמו עליה, בכך שהוא ביצע בא מעשה אינוס, ולאחר מכן ביקש ממנה לגעת באיבר מינו. לאחר שהיא סירבה, הוא לקח את ידה בכוח.

המתלוננת הגיעה לבית החולים לחדר 4 לצורך הערכת בדיקות ולאחר מכן, החשוד נעצר בתחנה ובחקירתו לא הכחיש מפגש עם המתלוננת, והגעה לדירתה, אך הכחיש כל רמז לאירוע מיני שהתרחש ביניהם.

מעצרו של החשוד, הוארך מעת לעת ובבית המשפט צוין כי התשתית הראייתית התעבתה והתעצמה, בייחוד נוכח ההכחשות המצומצמות של החשוד אל מול הגרסאות המפורטות של המתלוננת, המוצאות ביטוי במכלול החקירות כמו גם בעימות, שבמסגרתו היא חזרה על הנתונים בצורה די דווקנית. היום הפרקליטות הגישה הצהרת תובע לפיה יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ובית המשפט האריך את מעצרו.

הטרדה בזמן השיפוץ

במקרה אחר, בימים הקרובים יוש כתב אישום נגד עובד זר מאזרבייג'אן אשר עפ"י החשד הטריד נערה בזמן עבודות שיפוץ בביתה. לפני מספר ימים התקבל דיווח על כך שבזמן עבודות שיפוץ בתוך דירה בבת ים, עובד נגע בנערה שהייתה במיטתה בחדרה בזמן העבודות בבית. שוטרי תחנת בת ים הגיעו מיד למקום, גבו עדות מהקורבן ופתחו בחקירה.

מהחקירה עלה שהחשוד בן 33 המתגורר בבני ברק, עובד זר באשרה מאזרבייג'אן, בזמן עבודות שיפוץ בדירה, נכנס לחדרה של בת המשפחה בת 18 והחל לגעת בה בטענה שהינו מסאז'יסט במקצועו, הנערה התנגדה והחשוד עזב את החדר. בהמשך היום כשהאמא הגיע הביתה וביתה סיפרה את ההתרחשות, האם דיווחה למשטרה. היום הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות