9 שנות מאסר לגבר שביצע במשך שנים עבירות מין קשות בגיסות שלו

תושב המרכז, 38, הורשע בביצוע המעשים באחיות של אשתו בזמן שהיו ילדות ובמשך תקופה ארוכה. ביהמ"ש פסק כי יפצה את השתיים ב-80 אלף שקל
רונן לוי |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

בית משפט המחוזי בתל אביב, גזר 9 שנות מאסר על תושב המרכז, בן ה-38, שמקיים אורח חיים חרדי, שביצע עבירות מין חמורות בשתי אחיותיה של אשתו בזמן שהן היו ילדות. כמו כן בית המשפט קבע שהנאשם יפצה את השתיים ב- 80 אלף שקלים.

על פי כתב האישום בו הורשע הנאשם, באחת האחיות הוא ביצע עבירות מין במשך 7 שנים מעת היותה ילדה בת 13 ועד היותה בת 19 ובאחות השניה ביצע עבירות מין במשך כשנה בהיותה ילדה כבת 12-13. נטען כי הנאשם ניצל את גילן הצעיר של השתיים, חולשתן ופערי הכוחות בינו לבינן ואת קרבתן הפיזית והמשפחתית אליו, בעת ששהו בביתו וסייעו לאחותן במטלות הבית, והכול לצורך סיפוק דחפיו. המעשים בוצעו בתקופת ילדותן, בשלב בו גיבשו זהותן, ביטחונן וערכן העצמי.

בפרקליטות דרשו עונש שלא יפחת מ-12 שנים טענו כי הנאשם ניצל את העדרם של בגירים אחרים במקום ובזמן שפגע מינית בנפגעות העבירה, כך שביצע בהן את עבירות המין בעת שאשתו יצאה מהבית ובמהלך שעות הלילה. הוא היה מנצל את העובדה שאחת מהן ישנה לבד בחדרה, וכי הנאשם פגע מינית בנפגעות העבירות בביתן ובבית אחותן, במקומות שאמורים להיות מוגנים ובטוחים עבורן.

נזק משמעותי לקורבנות

השופטים ציינו בגזר הדין כי מעשי הנאשם התירו נפש פצועה של ילדה, לימים נערה מתבגרת ובהמשך אישה בוגרת, שנאלצת לחיות עם החוויות הקשות שעברה בצעירותה, יום אחר יום, למשך כל חייה.

"חייה של א.א. השתנו ללא הופכין בעקבות המעשים. כיום היא בשנות ה-20 לחייה, רווקה, ומתגוררת בשכירות. שירות המבחן התרשם כי הנזק שנגרם ל-א.א כתוצאה ממעשי הפגיעה המינית שביצע בה הנאשם הינו ממשי וקשה ומתבטא בכל מישורי חייה. שירות המבחן תיאר באופן מפורט ומקיף את הפגיעה שחוותה א.א כתוצאה מהמעשים המיניים שביצע בה הנאשם מאז האירוע הראשון ולאורך כל התקופה. שירות המבחן התרשם כי א.א חוותה אשמה, חרדה, שיתוק, חוסר אונים, בלבול ופגיעה בביטחונה האישי, ניתוק וניכור מגופה וכן מחשבות אובדניות המלוות אותה עד היום ומהוות נזק משמעותי ביותר", נכתב גזר דין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות