29 שנות מאסר לתאילנדי שדרס למוות את חברו

שופטי המחוזי ב"ש גזרו את העונש לאחר שהנאשם הודה והורשע כי דרס למוות את חברו לעבודה באמצעות רכב חקלאי, שיבש מהלכי משפט וגרם נזק לרכוש במזיד
גילי סיוון-כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גזר לאחרונה על אזרח תאילנד 29 שנות מאסר לאחר שדרס למוות את חברו לעבודה באמצעות רכב חקלאי מסוג בובקט. הנאשם הורשע על פי הודאתו בעבירות של רצח בכוונה, שיבוש מהלכי משפט והיזק לרכוש במזיד.

מכתב האישום המתוקן, עולה כי BUWON ROSDEE המכונה "או" עבד במשק חקלאי יחד עם מספר עובדים נוספים מתאילנד וביניהם המנוח. במהלך חודש מרץ אשתקד, לאחר שסיים הנאשם את יום עבודתו, נהג לעבר מתחם המגורים של העובדים ברכב חקלאי מסוג בובקט, במטרה לאתר את המנוח ולגרום למותו. הנאשם שעט עם הבובקט לתוך מתחם המגורים תוך שפגע בגג המטבח, בעת שבמתחם שהו המנוח ושישה עובדים נוספים.

העובדים החלו לברוח לעבר השטח החקלאי והחממות שמאחורי המתחם. הנאשם החל לנסוע בעקבות המנוח והאחרים, וכאשר הבחין במנוח מסתתר בתוך אחת החממות, נסע במהירות לעברו, פגע באמצעות כף הבובקט ודרס אותו. מיד לאחר מכן, הרים הנאשם את גופת המנוח באמצעות כף הבובקט, והשליך אותה בשטח פתוח הסמוך למסילת הרכבת שבין אופקים לבאר שבע. אף לאחר שאותר הנאשם על ידי שוטרים שחיפשו אחריו, לא שעה להוראותיהם, עד ששלפה שוטרת את אקדחה והורתה לו לעצור.

"דבר לא הרתיע אותו"

במסגרת הטיעונים לעונש ציינה הפרקליטות כי מדובר באירוע חמור מאוד, במהלכו על רקע לא ברור כל כך לצדדים נסע הנאשם עם בובקט ודרס למוות את הקורבן שקיפח את חייו בצורה אכזרית.

בגזר הדין קבעו שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גילת שלו, איתי ברסלר גונן ופאני גילת כהן כי: "כתב האישום מגולל מסכת של מעשים המביעים את נחישותו של הנאשם להשלים את כוונתו, כאשר דבר לא הרתיע את הנאשם, ולרבות העובדה שעם המנוח שהו עובדים נוספים אשר כתוצאה ממעשי הנאשם נשקפה סכנה ממשית גם לחייהם".

כאמור בסיכומו של דבר, בית המשפט גזר על הנאשם 29 שנות מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי, פסילת רישיון לתקופה של שלוש שנים ופיצויים למשפחת המנוח ולבעלי המשק.

______________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת גילת שלו

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות