אישום: הפועל נעלב מהחבר ודרס אותו עם הבובקט

כתב אישום הוגש נגד אזרח תאילנד, שהתגורר ועבד במושב גילת, ולפיו הוא רצח את שותפו לעבודה משום שזה העז לקרוא לו "ותיק". הפרקליטות מבקש להותירו במעצר
אייל חן |
משפחת חרירי - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אזרח תאילנדי, 39, אשר התגורר ועבד במושב גילת, לאחר שרצח את שותפו לעבודה באמצעות בובקט ולאחר מכן הרים אותו באמצעות כף הבובקט והשליך אותו בשטח פתוח. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, עולה כי הנאשם בואן רוסד המכונה "או" עבד במשק במושב גילת יחד עם עשרה עובדים נוספים מתאילנד וביניהם המנוח. ביום האירוע הגיע הנאשם, כשהוא נוהג בבובקט למתחם המגורים בכוונה לאתר את המנוח ולגרום למותו. המנוח אשר שהה במתחם יחד עם עובדים נוספים יצאו מחדרם למשמע הרעש שנגרם מכניסת הנאשם עם הבובקט אל המתחם.

רצח בכוונה תחילה

הנאשם, נטען עוד בכתב האישום, הבחין בהם ושעט לעברם עם הבובקט ואלו נאלצו לברוח על מנת להתחמק מההתנגשות עם הבובקט, וכתוצאה מכך אחד העובדים נפצע בגבו ובידו הימנית. בשלב זה ברחו העובדים מן המתחם, כאשר המנוח ועובד נוסף ברחו מחוץ למתחם בעוד הנאשם נוסע בעקבותיהם. הנאשם, הבחין במנוח שזעק לעזרה, נסע במהירות לעברו, פגע בו מאחור באמצעות כף הבובקט ודרס אותו. מיד לאחר מכן, הנאשם הרים את המנוח באמצעות כף הבובקט ונסע עד הגיעו אל שטח פתוח בסמוך, שם השליך את גופת המנוח ועזב את המקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינו נציג הפרקליטות כי יש להותיר את הנאשם במעצר בשל מסוכנותו. "המשיב", נכתב בבקשה שהוגשה לבית המשפט, "רצח בכוונה את המנוח באמצעות כלי השוקל כ 3.7 טון, שבקצהו כף ברזל משוננת, ושיסע את גופו של המנוח , כל זאת לפי גרסתו בשל העובדה כי המנוח העז לקרוא לו 'ותיק'. כל זאת עשה המשיב תוך כדי העמדת תשובי המתחם כולו בסכנה עת דרס והרס את כל מבנה המתחם שדייריו נאלצו לנוס על נפשם על מנת לא להיפגע מהבובקט".


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות