הבוקר: שלב הטיעונים לעונש נגד הגננות המתעללות מגן סיגל

בביהמ"ש השלום בתל אביב יחל הבוקר (יום ה') השלב האחרון בהליך הפלילי בעניינה של בעלת הגן וכמה מהעובדות שלה, לאחר הורשעו בתקיפת פעוטות
רונן לוי |
הפגנה נגד התעללות בפעוטות. ארכיון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

גן סיגל חולון – שלב הטיעונים לעונש: הבוקר (יום ה') יתקיים בביהמ"ש השלום בתל אביב בשעה 09:00 דיון בעניינן של בעלת הגן סיגל אדהמי, יפית אשר, לבנת אונגר וורד אברהם שהורשעו בתקיפות הפעוטות בגן. זהו השלב האחרון בהליך הפלילי נגד הגננות, לאחר הרשעתן ובטרם ייגזר דינן.

ההורים ייפגשו לראשונה לאחר 3 וחצי שנים את סיגל אדהמי, בעלת הגן שעד כה לא הגיעה לדיונים בעניינה. מספר אימהות ואבות יעידו מחר בפני השופטת יעל פוזננסקי כץ, על מה שעברו ועוברים ילדיהם שנפגעו בפרשה שהתפוצצה באוגוסט 2020. זוהי גם הפעם הראשונה שהשופטת תשמע את טענות ההורים לאחר שהרשיעה את סיגל אדהמי, יפית אשר ולבנת אונגר בסעיפי תקיפה כולל תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואת ורד אברהם בריבוי תקיפות.

לאחר דיון זה ייקבע דיון נוסף אז תטען התביעה לעניין העונש ולאחר מכן טענות ההגנה של ארבע המורשעות.
כזכור- שתי סייעות מהגן- אורטל בנימין (שהיא גם בתה של לבנת אונגר) ורינת ינקו הורשעו בביהמ"ש המחוזי בת"א בהתעללות, תקיפה והתעללות נפשית בפעוטות ואף החלו לרצות את עונשן בנווה תרצה- 8 שנות מאסר וחצי וחמש שנות מאסר וחצי בהתאמה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות