לקראת אישום: הצית דירה והשליך רימון בשל חוב כספי

תושב ר"ג כבן 40 נאשם בעבירות הצתה לאחר ששפך חומר דליק על דלת הבית שבו מתגורר יריבו והדליק אותה באש: "לך תשכיר דירה בבית העלמין"
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

"לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם", כך כתב תושב רמת גן בן 40, לאדם מעט שהצית דלת דירה בבניין מגורים ברמת גן, עם סיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע, על הכוונה להגיש נגדו עד סוף השבוע כתב אישום בגין ההצתה וכן השלכת רימון והצתות נוספות.

לפני כשבועיים, התקבל דיווח לפנות בוקר על הצתת דלת של דירה בבניין מגורים ברחוב בן אליעזר ברמת גן. שוטרי הסיור של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו למקום ובמקביל נפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות והשוטרים הצליחו להתחקות אחר זהותו של החשוד וזמן קצר לאחר מכן, איתרו אותו והוא נעצר לחקירה.

"תשכיר דירה בבית העלמין"

מהחקירה שנוהלה בידי חוקרי מחלק הפשעים של תחנת רמת גן- בני ברק, עלה כי קיים סכסוך בין החשוד לקורבן על רקע חוב כספי. החשוד הגיע באותו הלילה, תוך שעטה מסכה על פניו, שפך חומר דליק על דלת הבית ובחדר המדרגות, הצית את דלת הדירה ונמלט מהמקום, שלא בפעם הראשונה, וזאת על מנת להטיל איימה תוך סיכון כלל דיירי הבניין וגרימת נזק שהיה עלול להיות בלתי הפיך. בתוך כך, החוקרים הצליחו לקשור את החשוד לרצף אירועים של זריקת רימון הלם והצתות נוספות באותה הכתובת בחודשים האחרונים. החשוד אף איים על הקורבן בהודעה: "לך תשכיר דירה בבית עלמין כי אתה עובר לשם".

מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב ועם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע ובכוונת פרקליטות מחוז ת"א להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד ביום חמישי השבוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות