נערים מת"א נאשמים: שלחו נערת פיתוי ואז שדדו

הנערים, בני 15 ו-16, נאשמים כי פיתו תושב חולון להיפגש עם נערה בת 15 כדי לשדוד ממנו סיגריות אלקטרוניות כשהם חמושים באלות ורעולי פנים
גילי סיוון-כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד 4 נערים בני 15 ו-16 מתל אביב, אשר פיתו תושב חולון להיפגש עם נערה בת 15, על מנת למכור לה סיגריות אלקטרוניות ושדדו אותו.

המקרה אירע בסוף השבוע שעבר, ברחוב נילי בת"א. אז, 4 חשודים החמושים באלות ורעולי פנים התנפלו על תושב חולון שישב ברכבו ושדדו ממנו סיגריות אלקטרוניות ,שווי של כ-2,000 שקלים. על פי כתב האישום, הנערים ביקשו מקטינה בת 15 לקבוע עם תושב חולון בן 25, באמתלה שהיא רוצה לקנות ממנו מספר חבילות של סיגריות אלקטרוניות, כאשר הוא הגיע לרחוב נילי ברכבו, פגשה אותו הנערה, בתואנה שאין עליה סכום כסף מספיק והיא תלך להביא את שאר הסכום, התרחקה מהמקום.

בזמן שזה המתין ברכבו, הגיעו 4 הנאשמים רעולי פנים וחמושים באלות החלו לצעוק לו 'תפתח את הרכב', ניפצו את שמשות הרכב ושדדו ממנו את הקופסאות המכילות כמות גדולה של סיגריות אלקטרוניות ולאחר מכן נמלטו מהמקום. מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת יפו הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות באזור ועצרו חלק מהנאשמים ובמהלך הלילה לאחר פעולות חקירה, הגיעו לשאר הנאשמים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות