האם השודד התחזה למחבל?

כתב אישום שהוגש נגד עיאד אבו עסא מייחס לו שוד של חנות תכשיטים, במהלכו הזדהה בפני המוכר שמחבל וגנב סחורה בשווי מאות אלפי שקלים
דניאל בן חמו |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד עיאד אבו עסא, 34, מתל שבע, לאחר שאמר למוכר בחנות תכשיטים כי הוא מחבל ושדד ממנו סחורה בשווי מאות אלפי שקלים.

מכתב האישום עלה כי לפני כשבועיים בשעות אחר הצהריים נכנס אבו עסא לחנות תכשיטים בעיר באר שבע, אמר לבעלי המקום, שבדיוק הכניס סחורה לכספת, אני מחבל אני אשחט אותך ושלף סכין צבעוני. בעלי המקום ניסה לקחת את הסכין מידיו של אבו עסא ובין השניים התנהל מאבק, במהלכו נפצע בעל המקום. לאחר שדד אבו עסא מהכספת תכשיטי זהב בשווי מוערך של כ-200 אלף שקלים ונמלט מהחנות בריצה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה הפרקליטות צוין כי "הנאשם שדד בצורה אלימה את החנות שבבעלות המתלונן. המשיב ישב מחוץ לחנות והסתכל לכיוונה, מה שמעיד על התכנון המוקדם. המשיב ביצע את השוד כשהוא מזויין בסכין, ואף השתמש בו ופצע את המתלונן כאשר זה האחרון התנגד". לאבו עסא יוחסו עבירות של שוד בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות