מורה מבני ברק נאשמת בעבירות מין בתלמידתה

לפי כתב האישום שהוגש נגד שרה אדלר, 51, היא שיכנה את התלמידה בביתה וביצעה בה את העבירות לאחר שזו פיתחה בה תלות רגשית ונפשית
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד שרה אדלר, 51 מבני ברק, ולפיו היא ביצעה בתלמידתה, נערה בת 17, עבירות מין לאחר שזו עברה לגור בביתה ופיתחה בה תלות רגשית ונפשית.

מכתב האישום, עלה כי בין השנים 2015-2016 למדה הקטינה בסמינר בבני ברק, בו שימשה אדלר כמורה. במהלך שנת הלימודים נוצר קשר אישי וקרוב בין הנאשמת לבין הקטינה, שהייתה בת 17. ככל שחלף הזמן, פיתחה הקטינה תלות נפשית הולכת וגוברת בנאשמת. במהלך הקשר ביניהן, נהגה הנאשמת לגעת בגופה של הקטינה. כאשר שיתפה הקטינה את אדלר בקשיים שהיא חווה בביתה, הזמינה אותה אדלר להתגורר עמה לתקופה.

במהלך תקופה זאת, נכנסה אדלר לחדרה של הקטינה, השכיבה אותה על המיטה, ונגעה באיבריה המוצנעים. בתגובה למעשיה של אדלר, הקטינה הסיטה את ראשה הצידה, קפאה וחשה תחושת שיתוק בגופה, בעוד אדלר ממשיכה לגעת באיברי מינה ובשלב מסוים אף החדירה חלק מאצבעה. לאחר המקרה הראשון, במספר רב של מקרים במהלך התקופה, הגיעה אדלר אל החדר, החשיכה אותו, ובעת שהמתלוננת שכבה על המיטה, ביצעה בה מעשים מגונים.

"איסרו על הנאשמת לעבוד כמורה"

באחד המקרים לאחר שאדלר עזבה את החדר, פצעה עצמה הקטינה. אז חזרה אדלר לחדרה וסטרה לה. במקרה אחר הייתה הקטינה כה חלשה בשל תת התזונה ממנה סבלה, שאדלר הביאה דלי עם מים ומגבת אל סמוך למיטת המתלוננת, הפשיטה אותה ורחצה את גופה.

מעשיה של הנאשמת נמשכו עד שהקטינה ברחה מביתה של אדלר. בעקבות הפגיעות שחוותה מידי הנאשמת, חלה התדרדרות במצבה של המתלוננת והיא אושפזה לפרקים. במהלך תקופת האשפוז, ביקרה אדלר את הקטינה וליטפה את גופה, לרבות באזור החזה, מעל בגדיה.

כתב האישום מייחס לאדלר עבירות של אינוס קטינה בת משפחה, מעשה מגונה שלא בהסכמה בקטינה בת משפחה, מעשה סדום שלא בהסכמה בקטינה בת משפחה, תקיפת קטין על ידי אחראי ומעשה מגונה שלא בהסכמה תוך ניצול מצב המונע לתת הסכמה חופשית. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להגבלת עיסוקה של אדלר, על מנת שלא תעבוד יותר כמורה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות