נעצרו 14 חשודים בסחר בהיתרי כניסה לישראל לפלסטינים

מספר חשודים נעצרו, ביניהם גם מספר קצינים וחיילים בשירות פעיל ובדימוס, בחשד להנפקת היתרי כניסה בהיקף רחב תמורת אלפי שקלים להיתר
אייל חן |
לוחמי מג"ב במחסום. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: דוברות המשטרה
מחסום צבאי, ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

במהלך השנה האחרונה מתנהלת חקירה סמויה כנגד מספר חשודים, ביניהם גם מספר קצינים וחיילים בשירות פעיל ובדימוס, בחשד להנפקת היתרי כניסה לישראל לפלסטינים בהיקף רחב תמורת תשלום של אלפי שקלים להיתר.

חקירת המשטרה העלתה כי החשוד המרכזי בפרשייה, תושב סח'נין בן 53, סחר בהיתרי כניסה לישראל לפלסטינים תמורת כסף דרך בנו שהינו חייל בקבע המשרת במעבר שער אפרים, באמתלה של כניסה לישראל לשם עבודות חקלאיות במרחב התפר.

עוד עלה בחקירה כי החשוד הפעיל רשת של מתווכים פלסטינים וישראלים שתפקידם היה לאתר פלסטינים המעוניינים בהיתרי כניסה לישראל ולגבות מהם את התשלום עבורו.

חקירה סמויה ממושכת

הבוקר עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרי ובלשי מחוז ש"י ביחד עם חוקרי מצ"ח על בתיהם של החשודים בפרשייה ביישובים שונים בארץ ובשטחים ועצרו 14 חשודים לחקירה.

החשודים הועברו לחקירה במשרדי הימ"ר בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה, שוחד ותיווך בשוחד של עובד ציבור, איסור הלבנת הון וסחיטה באיומים – כל אחד עפ"י חלקו בעבירות האמורות.

בהמשך היום בהתאם לממצאי החקירה, יובאו מי מהעצורים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות