שב"ח התחזה לישראלי במשך שנים – הועסק בחברת אבטחה

יחידת התביעות של משטרת ישראל הגישה לביהמ"ש כתב אישום נגד תושב קלקיליה החשוד בהתחזות לתושב ג'לג'וליה במשך לא פחות מ-5 שנים
גילי סיוון-כהן |
מעצר. ארכיון

המשטרה עצרה את תושב קלקיליה בחשד שהתחזה לתושב ג'לג'וליה במשך 5 שנים. כעת הגישה נגדו יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בגין המיוחס לו.

חוקרי תחנת טייבה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד להתחזות לאדם אחר עי תושב קלקיליה. מהחקירה עלה כי הנאשם נהג ברכב בטייבה וקיבל דו"ח תנועה תוך שהוא נותן את פרטי הקורבן. לאחר שהקורבן טען כי מישהו מתחזה לו, פתחו חוקרי תחנת טייבה בחקירה נגד החשוד.

במהלך החקירה התברר כי במשך 5 שנים הנאשם התחזה לקורבן ב- 13 מקרי התחזות כאשר כתוצאה מהתחזויות אלו ספג הקורבן דו"חות תנועה ונפתחו נגדו תיקי חקירה. באחד המקרים עבד הנאשם אף כמאבטח בחברת אבטחה .במקביל, הגדיל הנאשם לעשות ואף הגיש תלונות במשטרה תוך שהוא מתחזה לקורבן.

חוקרי תחנת טייבה עצרו את הנאשם – תושב קלקיליה כבן 29 לפני 3 שבועות ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה ואתמול הוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות