תיעוד: תקף אדם כי חשד בו שגנב את אופנועו

המשטרה עצרה עורך דין, תושב יפו, בחשד שתקף באכזריות שומר בבניין משום שסבר כי היה מעורב בגניבת אופנוע. סנגורו: "ההליך הפלילי זר לו"
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

שוטרי תחנת יפו עצרו תושב יפו, עורך דין במקצועו, בחשד שתקף באכזריות שומר של הבניין בו גר. כתב האישום הוגש נגד החשוד.

עפ"י כתב האישום לפני שבוע חשוד תושב יפו, חזר לבניין מגוריו לאחר טיול עם כלבו וכאשר ראה את השומר של הבניין, החל לקלל את העובד ולהכותו באכזריות.

החשוד כעס על הקורבן מכיוון שחשב שהוא מעורב בגניבת הקטנוע של החשוד לפני מספר חודשים.

"הגנה עצמית"

עפ"י כתב האישום, ביום המדובר הגיע החשוד לכניסה לבניין בו גר לאחר טיול עם כלבו והבחין בקורבן, קרא לעבר הקורבן: "יא חתיכת ערבי, אתה לא הלכת?" וכאשר הקורבן בן 64 העיר לחשוד על כך שהוא מקלל אותו, החשוד סטר לקורבן והחל להכותו באגרופים ולאחר שנפל, בעט בפניו.

מיד עם קבלת אירוע התקיפה, שוטרי תחנת יפו פתחו בחקירה, במהלכה איתרו ועצרו את החשוד בסמוך לאירוע. כאמור, החשוד תושב יפו בן 50 הובא לחקירה בתחנת יפו, בחשד לתקיפה וחבלה ממשית.

אתמול (יום ג') במהלך דיון בבית המשפט, בא כוחו של הנאשם אמר: "הוא בן 51 עו"ד וכלכלן ותיק שכל ההליך הפלילי זר לאורחות חייו היצרניים, לא קיבלתי את חומר הראיות ולכן אני אומר זה לא שאדם קם בערב ויוצא לטיול עם כלבתו ומחליט לתקוף את המאבטח של הבניין בו גר הוא שומר ופותח את השער למתחם. אין לנו בעיה לגבי הרחקה מהמתלונן ואיסור יצירת קשר ישיר או עקיף. מעצר בית בנסיבות של הגנה עצמית בעימות מהמתלונן עולה שהוא אישר שהיה אירוע קודם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות