חשד: הזדהה כאיש ביטחון של בנק וגנב מאות אלפי שקלים מלקוחותיו

המשטרה עצרה את החשוד, תושב חולון בן 24, בחשד שמעל בכספי לקוחות הבנק לאחר שהזדהה בפניהם כנציג הבנק וטען כי קיימת בעיה בחשבונם
גילי סיוון-כהן |
צילום: אנה קפלן, פלאש 90

המשטרה עצרה את תושב חולון שהזדהה כאיש בטחון של בנק גדול וביצע הונאות בהיקף כולל של מאות אלפי שקלים כלפי לקוחות בנק הפועלים באזור ת"א וחולון.

במסגרת החקירה עלה חשד כי בסניפי בנק באזור ת"א וחולון, מתבצעות במרמה פעולות משיכת כסף מזומן בכספומטים מחשבונות בנק של לקוחות בהיקפים של מאות אלפי שקלים. עם התפתחות החקירה, נחשפה שיטת הפעולה של החשוד, כאשר על פי החשד, לקוחות הבנק היו מקבלים שיחת טלפון מאדם שהזדהה בפניהם כאיש ביטחון של הבנק ועידכן אותם כי קיימת בעיה בחשבון לכאורה. לאחר שנשלח ללקוחות התמימים קוד אימות, החשוד היה מבקש מהם את הקוד ואז מגיע לכספומט ומושך את הכספים.

ביהמ"ש האריך מעצר

כאמור, בעקבות פעילות חקירתית עלה כי בימים האחרונים בוצעו מספר משיכות כסף מזומן מחשבונות של לקוחות הבנק באמצעות קוד מכספומטים באזור תל אביב וחולון. במהלך הפעילות החקירתית הצליחו החוקרים לאתר את החשוד בעת פעולות המשיכה ושוטרי סיור של משטרת יפו ביצעו מעצר של החשוד בסניף בנק באזור ת"א, כאשר בכליו של החשוד נתפס סכום כסף של 14 אלף שקלים במזומן.

החשוד ,תושב חולון ,בן 24, נעצר והועבר לחקירה במפלג הונאה של משטרת מחוז תל אביב, הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו, שם הוחלט להאריך את מעצרו בשישה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות