שוטר סיור הורשע בהחזקת אמצעי לחימה שלא כדין

השוטר, אחמד כעביה, הורשע ע"פ הודאתו במסגרת הסדר טיעון, כי החזיק ברכבו M16, תחמושת ואגרופן, בניגוד לחוק – ירצה 3 שנות מאסר בפועל
דניאל בן חמו |
צילום ארכיון

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על השוטר אחמד כעביה, שהורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בהחזקת אמצעי לחימה שלא כדין, 3 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי.

הנאשם, שוטר סיור, הגיע לפני כחצי שנה עם רכבו הפרטי לחניון הלאום בירושלים כשברכבו, בין היתר, רובה מסוג M16 , אקדח, תחמושת ואגרופן, אותם נשא והחזיק שלא כדין. הנאשם החזיק את הפרטים בחניון הלאום עד למעצרו על ידי צוות חשיפה מהמחלקה לחקירות שוטרים. לאחר החקירה הוגש נגד הנאשם כתב אישום במקביל לבקשה למעצר עד תום ההליכים, באמצעות עו"ד דניאל ארפי ממח"ש, והנאשם הורשע, כאמור, על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בביצוע עבירות של החזקת נשק, נשיאה והובלה של נשק, החזקת אביזר ותחמושת, נשיאה והובלה של אביזר ותחמושת והחזקת אגרופן שלא כדין.

"העונש לו עתרו הצדדים מבטא הקלה משמעותית, במיוחד בהתחשב בכך שהנאשם הורשע בהחזקה ובנשיאה של שני כלי נשק, 90 כדורים, 2 מחסניות ואגרופן. כל זאת עשה הנאשם שעה שהוא משרת כשוטר בשירות קבע במשטרת ישראל. יחד עם זאת, בהינתן שיתוף הפעולה של הנאשם, האחריות שקיבל על עצמו בשלב מוקדם של ההליכים, עוד במסגרת ניהול התיק במוקד, נראה לי שמדובר בהקלה ראויה, ואין מקום לסטות ממנה", כתב השופט מרדכי כדורי בגזר הדין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות