בלי בושה: התחזה לנעדר מהנובה כדי לבטל דו"ח

פנייה שקרית למרכז פניות נהגים ארצי במסגרת דרש אב לבטל דו"ח תנועה כי בנו נעדר מהמסיבה שבה התרחש הטבח. מפקדת מפנ"א: "זה מזעזע"
גילי סיוון-כהן |
אזור מסיבת הנובה ברעים, לאחר הטבח. צילום: פלאש 90

במרכז פניות נהגים ארצי (מפנ"א) של אגף התנועה התקבלה פניה חריגה מאת ה"אבא" של בעל הדו"ח הדורש לבטל את הדו"ח כי הבן נעדר ממסיבת הנובה, ועוד צרף תמונה של אחד הנרצחים.

מתחילת המלחמה פעלו במפנ"א יחד עם יחידת התביעות של משטרת ישראל, המרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים לאתר ולבטל דוחו"ת וכתבי אישום שהיו על שמם של הנרצחים, חטופים ונעדרים ושמו של בעל הדו"ח לא היה ברשימות אלו לכן נעשו בדיקות נוספות מול כלל הגורמים לרבות מטה החטופים ולהב 433 משלא נמצא שם זה במאגרים היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה, בעל הדו"ח עוכב לחקירה בחשד לניסיון קבלת דבר במרמה, התחזות ושיבוש חקירה בסיומה שוחרר.

המכתב שהתקבל במרכז הפניות

פניה שקרית למרכז פניות נהגים ארצי מהווה עבירה פלילית ובמקרים בהם עולה חשד הדבר עובר לחקירה פלילית.

סגן-ניצב אורית פרידמן מפקדת מפנ"א באגף התנועה ציינה: "תחילה התכוונו כמובן לבטל את הדו"ח אך לצורך כך היינו צריכים להזין אישור מהגורמים הרלוונטיים כי הוא נעדר או נרצח, אני מזועזעת מהמחשבה שאדם יצהיר על עצמו שהוא נרצח ומתחזה לאחר שנרצח בשביל ביטול דו"ח של 500 שקלים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות