לוחמי מג"ב עצרו בת 14 שתכננה לבצע פיגוע

הנערה, תושבת מזרח ירושלים, השאירה מכתב "פרידה" בו כתבה שהיא רוצה להיות שהידית והביעה את תמיכתה בארגון הטרור חמאס
דניאל בן חמו |
הפגנת תמיכה בחמאס, רמאללה. צילום: פלאש 90

תיעוד: תושבת מזרח ירושלים בת 14, השאירה מכתב ״פרידה״ סמוך לבית בעיר העתיקה שבו ביקשה להיות שהידית וציינה את תמיכתה בארגון טרור חמאס. שוטרי מרחב דוד שזיהו את המכתב תוך זמן קצר עצרו יחד עם לוחמי מג״ב ירושלים את החשודה בסמוך לעיר העתיקה ועליה תמונות מחבלים. מהחקירה במשטרה עולה כי היא התכוונה לבצע פיגוע.

בזכות ערנותם ומקצועיותם של שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, נעצרה תושבת מזרח ירושלים (14), בחשד שהתכוונה לבצע פיגוע.

שוטרי מרחב דוד שפעלו אמש בעיר העתיקה בירושלים, איתרו סמוך לדלת בית יהודים על בית חנוכיה, ערימת דפים ביניהם מכתב שעורר את חשדם. ובבדיקת תוכנו, נמצא שם של חשודה שביקשה במכתב להיות שאהידית ולמעשה נפרדה מבני משפחתה.

ביהמ"ש האריך מעצר

בסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000) לוחמי מג"ב שפעלו במקום יחד עם שוטרי מרחב דוד, איתרו את החשודה והיא נעצרה על ידם. החשודה הועברה לחקירה במרחב דוד, ממנה עלה כי התכוונה לבצע פיגוע ולהיות שהידית וציינה במכתב שהיא תומכת בארגון טרור חמאס, מכתב אותו חתמה בשמה והוסיפה את המילה 'שהידית".

עוד עלה בחקירה כי אביה של החשודה הוא מחבל שביצע פיגוע לפני כשנה באיו"ש. הוא נוטרל וחוסל בפיגוע, שבו נפגעו מספר אנשי כוחות בטחון. בנוסף, השוטרים איתרו ברשות החשודה תמונות של מחבלים. החשודה שנעצרה על ידי השוטרים, הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבימ״ש ומעצרה הוארך עד ליום שישי לטובת המשך החקירה ומיצויה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות