תושב י-ם נאשם בתליית ראש חמור בבית קברות מוסלמי

כתב האישום שהוגש בעניינו של יחזקאל ורשויאר, 35, עבירות חמורות של פגיעה והתעללות בבעל חיים ובכניסה ללא רשות למקום פולחן או קבורה
גילי סיוון-כהן |
בית הקברות המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים, צילום ארכיון: פלאש 90

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד יחזקאל ורשויאר, תושב ירושלים כבן 35, שערף את ראשו של חמור צעיר ותלה אותו בבית קברות מוסלמי בעיר העתיקה לפני כשבוע. במקביל ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש , הנאשם, בעודו מצוי במעצר בית בתנאים מגבילים, רכש חמור צעיר מחוות בעלי חיים בכפר אדומים, העמיס את החמור הצעיר לתא מטען ברכב כשהוא כפות ברגליו הקדמיות והאחוריות, והצטייד במזוודה ובה גרזן.

עובד החווה הסיע אותו לכיוון העיר העתיקה בירושלים, שם, בסמוך לבית הקברות המוסלמי "באב א-רחמה", ערף את ראשו של החמור הצעיר, טיפס איתו לבית הקברות ותלה את ראש החמור הצעיר על הגדר הצמודה לקברים, כשפני החמור הצעיר פונות לעבר בית הקברות ואחורי ראשו לכיוון שער הרחמים. מעשיו של הנאשם ותמונת ראש החמור הצעיר התלוי על גדר בית הקברות הופצו ברחבי הרשתות החברתיות וכלי התקשורת במגזר הערבי, וגררו תגובות קשות ותסיסה דתית ולאומנית.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של כניסה ללא רשות למקום פולחן או קבורה, הפרת הוראה חוקית, היזק לבעלי חיים והתעללות והפרת חובת בעלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות