תיעוד: פרץ לדירה בצפון תל אביב

יחידת התביעות של המשטרה הגישה לביהמ"ש השלום כתב אישום נגד תושב חולון, 38, שפרץ לדירה באמצעות מפתח מותאם ונתפס בידי אחד מבני הבית
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

אחת השיטות הנפוצות לפריצה לדירות הם באמצעות מפתח מותאם, תושב חולון, בן 38 שפרץ בצורה הזאת לדירה בצפון תל אביב, חיכה שבעלת הדירה תצא מהבית, אך לא ציפה שיופתע על ידי בנה שתפס אותו והזעיק את המשטרה – כעת הוגש נגדו כתב אישום.

ביום ראשון שעבר, התקבל במשטרה דיווח על פורץ בדירה ברחוב לוי אשכול בת"א. הנאשם הגיע לבניין בשעות הלילה, זמן קצר לאחר שבעלת הבית יצאה מהדירה, כשהוא חובש קסדה ומצויד בכלי פריצה רבים, בהם מספר קטרים לחיתוך, ג'פקות פטיש ומברגים המשמשים לשבירת מנעולים.

נתפס על ידי בנה של בעלת הבית

על פי כתב האישום, החשוד התפרץ בכח לבניין, עלה ופרץ לדירה באמצעות מפתח מותאם, חיטט והפך את הסדר בדירה אולם בנה של בעלת הדירה, שהגיע הפתיע אותו. אז ניסה החשוד לברוח מהדירה, לא לפני שגנב מפתחות, אולם נתפס ע"י הבן שהזעיק משטרה. שוטרי ומתנדבי תחנת ת"א צפון הגיעו במהירות ועצרו את החשוד תושב חולון בן 38, תפסו את כלי הפריצה שנשא והרכוש החשוד כגנוב ופתחו בחקירה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת לצרכי החקירה, במסגרתה אספו החוקרים ראיות ובתום חקירה הוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה לבית המשפט השלום בתל אביב, כתב אישום נגד החשוד בעבירות התפרצות, גניבה והחזקת כלי פריצה וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות