תיעוד: האב החליט לבטל את אירוסי בתו והותקף

לביהמ"ש בת"א הוגש כתב אישום נגד שני בני דודים בגילאי 29 ו-30, בחשד לתקיפה של אביה של ארוסתו של אחד מהם, לאחר שזה החליט על ביטול אירוסי בתו
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד שני בני דודים בגילאי 29 ו-30, בחשד לתקיפה של אביה של ארוסתו של אחד מהם, לאחר שזה החליט על ביטול אירוסי בתו.

עפ"י כתב האישום ביום שלישי שעבר, שני חשודים תושבי יפו, אחד מהם בן הזוג של הארוסה, הגיעו לעסק של אבי הארוסה ותקפו אותו באגרופים, תוך שהם מרססים אותו בתרסיס פלפל. הארוס, כעס על הקורבן והחליט להתעמת איתו, לאחר שהאחרון החליט לבטל את האירוסין שלו עם ביתו.

בצהרי היום הגיע החשוד עם בן דודו לעסק של הקורבן ביפו וקראו לו לצאת החוצה, במהלך השיחה שהתנהלה בין החשודים לקורבן, החשודים הכו באגרופים בפניו של הקורבן וריססו אותו בתרסיס פלפל, ואיימו עליו שאם לא יתן לחשוד להתחתן עם ביתו ייקחו לו את העסק ולא יעזבו אותו בשקט.

כתב אישום ובקשת מעצר

מיד עם קבלת אירוע התקיפה, שוטרי תחנת יפו פתחו בחקירה, במהלכה איתרו ועצרו את שני החשודים בסמוך לאירוע. כאמור, החשודים תושבי יפו בגילאי (30 ו29), נעצרו והועברו לחקירה בתחנת יפו, בחשד לתקיפה וחבלה ממשית ואיומים.

מעצרם של החשודים הוארך ואתמול שלוחת התביעות של מחוז ת"א, הגישה נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות