כתב אישום על רצח: "ואז פתאום בום מוציא סכין ודוקר את ואסו"

חברו של ואסיקו אוריגשווילי ז"ל תיאר במשטרה כיצד הנאשם יוסף חדד, 22 מחולון, שלף סכין ורצח אותו בבית בעיר, ככל הנראה בשל סכסוך בין השניים
גילי סיוון-כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד יוסף חדד, 22 מחולון, לאחר שרצח את ואסיקו אוריגשווילי ז"ל וניסה להימלט מן הארץ. "ואז פתאום בום מוציא סכין ודוקר את ואסו", סיפר חברו של הנרצח שהיה עד לאירוע.

על פי כתב האישום, לפני קצת פחות מחודש, בשעות הערב, שהה המנוח אוריגשווילי ז"ל בביתו שבחולון יחד עם חבריו. בסמוך לשעה 21:00 הגיע הנאשם חדד, יחד עם אחרים, ונעמד בכניסה לביתו של המנוח, שיצא לשוחח עימם בחוץ.

בשלב מסוים, כך מתואר בכתב האישום, נכנסו המנוח, חברו א.ב. וחדד לסמטה סמוכה ונעצרו בכניסה לבניין, כשבעקבותיהם מצטרפים אחרים. כאשר עמד המנוח עם גבו לכיוון חדד, דחף אותו חדד לתוך הכניסה לבניין, שלף חפץ חד מבגדיו ודקר אותו בחוזקה בשתי דקירות חזקות בפלג גופו העליון. בשלב זה, א.ב. הדף בידיו את חדד והרחיקו מהמקום. מיד לאחר הדקירה עזב המנוח את המקום ושב לביתו כשהוא מדמם ופונה לבית החולים הסמוך. חדד וא.ב. נמלטו לרחוב סמוך, בו נכנסו לרכב שהמתין להם ונסע מהמקום.

כתוצאה מהדקירה נגרמו למנוח פצעי דקירה עמוקים באזורים שונים בגוף והוא נותח בבית החולים. בחלוף מספר שעות, נפטר המנוח מפצעיו. למחרת, בשעות הצהריים, ניסה חדד לצאת מהארץ ונעצר בביקורת הגבולות בנמל התעופה בן גוריון.

ניסה להימלט מהארץ

חברו של המנוח ועד ראייה לרצח – עמד סמוך לנאשם ולמנוח והבחין בנאשם שולף סכין ודוקר את המנוח, תיאר את השתלשלות האירועים מרגע הגעתם של הנאשם והאחרים ליד ביתו של המנוח ועד לרציחתו על ידי הנאשם.

"ההוא התעצבן", שחזר החבר במשטרה, "וזהו ואז הוא הלך איתו לצד ולא ידענו שיש לו סכין שהוא בא לדקור אותו ואז פתאום הוא בא נתן לו עם הסכין… ואז פתאום בום מוציא סכין ודוקר את ואסו… אני ראיתי אותו מוציא אותה מהכיס ודקר כן… היה לו את היד בכיס ופתאום הוא מוציא את היד וישר הכניס את הסכין".

הנאשם ברצח קשר את עצמו לזירה והודה כי נכח בה, אולם למעט אמירתו כי " אני חף מפשע לא רצחתי אף אחד", שמר המשיב על זכות השתיקה לאורך כל חקירותיו. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות