שוטר מג"ב נאשם בתקיפת הולך רגל

מח"ש הגישה את כתב האישום לביהמ"ש בי-ם ולפיו השוטר גרם להולך הרגל לחבלות רבות לאחר שבעת שחצה את הכביש במעבר חצייה הוא נתקל בניידת משטרה
גילי סיוון-כהן |
רחוב כביש מעבר חצייה הולך הולכים הולכת רגל
מעבר חצייה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום ארכיון: פלאש 90

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שוטר מג"ב לשעבר שתקף וגרם חבלות לאדם שחצה את הכביש במעבר חצייה ונתקל ברכב משטרתי שנסע באותה עת במקום.

על פי כתב האישום, הנאשם נסע ברכב משטרתי סמוי עם שוטרים נוספים ברחוב שמעון הצדיק בירושלים בתום פעילות מבצעית. באותה עת צעד המתלונן ברחוב, אז הגיע הרכב המשטרתי לעבר צומת סמוך, כאשר בכוונתו לפנות ימינה לאחד הרחובות ורמזור ירוק לפניו מאפשר זאת. במקביל הגיע המתלונן לצומת והחל לחצות את מעבר החצייה זאת בהתאם לרמזור ירוק להולכי הרגל. הנהג הבחין כי המתלונן חוצה את מעבר החציה, בלם בפתאומיות את הרכב ובשלב זה צעק לעבר המתלונן "ראבק, ירוק" תוך שסימן לו שיסיים לחצות את מעבר החציה.

מתוך בהלה, הלם המתלונן בידו הימנית על דלת הרכב מספר פעמים במטרה להסב את תשומת לב הנהג למעשיו. בתגובה יצא הנאשם לעבר המתלונן, רדף אחריו, דחף את גבו באמצעות שתי ידיו והפיל אותו ארצה. אז החל הנאשם להכות את המתלונן בגופו באגרופים ובבעיטות. בתגובה למעשיו של הנאשם, זעק המתלונן לעזרה: 'הצילו, משטרה' ו- 'הצילו, מחבל'. סמוך לאחר מכן עת הגיע למקום שוטר נוסף שתפס את הנאשם והשניים שבו אל הרכב המשטרתי, בעוד המתלונן נותר חבול באמצע הרחוב. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נחבל המתלונן בפניו, בידיו ובברכיו ונזקק לטיפול רפואי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות