אישום: פשטו על תחנת משטרה פלסטינית

5 תושבי ירושלים עומדים לדין על חלקם בפשיטה על התחנה בכפר תקוע, אליה הגיעו כשהם מתחזים לחיילים וגנבו נשק וחפצים נוספים
רונן לוי |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו כתבי אישום נגד חמישה נאשמים, תושבי ירושלים כבני 30-20, וזאת לאחר שפשטו על תחנת משטרה פלסטינית בכפר תקוע וגנבו כלי נשק וחפצים נוספים לפני כחודש. במקביל ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתבי האישום,, לאחר תכנון מקדים שערכו הנאשמים, הם הגיעו לבושים בבגדים בצבעי ירוק זית ושחור, הדומים למדי צה"ל, ומצוידים ברעלות פנים ובחפצים הנחזים להיות כלי נשק ובמכשירי קשר ונכנסו לתחנת המשטרה הפלסטינית בתקוע וזאת לאחר שסיכמו ביניהם לדבר רק בעברית על מנת לטשטש את זהותם.

התחזו לחיילים ואז פשטו

הנאשמים אזקו את השוטרים בתחנה והכניסו אותם לחדר ריק, הורו למנהל התחנה בעת שהם מצמידים לראשו חפץ הנחזה להיות אקדח, לפתוח את הכספת ולקחו ממנה אקדחים, רובים, פצצות גז, וסטים, אלות ואזיקים מברזל. את הציוד שגנבו העמיסו לרכבים שהיו ברשותם, נמלטו מהמקום, השמידו את הרכבים ששימשו אותם וכן את העלו באש את הבגדים אותם לבשו.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של נשיאה והובלת נשק בצוותא, גניבת נשק בצוותא, שוד בצוותא, כליאת שווא בצוותא, השמדת ראיה בצוותא והתחזות לחייל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות