בזכות צרור מפתחות: כך פוענח מקרה פריצה בחולון

צוות החקירה שהוזעק בעקבות האירוע, גילה צרור מפתחות שהותיר אחריו הגנב, ובאמצעותו הוא נתפס. כתב אישום ובקשת מעצר הוגשו בעניינו לביהמ"ש
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

צרור מפתחות הוביל את צוות החקירה למעצרו של חשוד תושב באר שבע ולהגשת כתב אישום נגדו בחשד לפריצה לדירה בחולון וגניבת תכשיטים יקרי ערך.

על פי כתב האישום ביום רביעי שעבר, החשוד פרץ לדירה בעיר חולון וכששמע רעשים מחוץ לדלת, ברח דרך החלון ונכנס לרכב מילוט שהמתין לו ברחוב, במהלך מנוסתו השליך את התכשיטים שגנב ויחד איתם גם צרור מפתחות.

שוטרי תחנת חולון יחד עם חוקרי מז"פ של מרחב איילון פתחו מיד בסריקות ובאיסוף ממצאים ואיתרו את הפריטים שהשליך החשוד. באמצעות ממצאים פורנזים אשר הפיקו חוקרי מז"פ ופעולות החקירה של חוקרי תחנת חולון, הצליחו לגלות את זהות הפורץ ולהביא למעצרו.

החשוד טען שהממצאים הפורנזים על המברג ועל צרור המפתחות הגיעו במקרה ואינם שייכים לו. אולם, החוקרים סתרו את גרסתו לאחר שנסעו לביתו של החשוד בבאר שבע ופתחו את דירתו עם המפתחות אשר לטענתו אינם שייכים לו.

כאמור, החשוד תושב באר שבע בן 25 נעצר והועבר לחקירה בתחנת חולון בחשד להתפרצות למגורים וגניבה. מעצרו של החשוד מעת לעת הוארך והשבוע שלוחת התביעות של מחוז ת"א, הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות