תיעוד: נעצרו השודדים הסדרתיים על הקורקינטים מתל אביב

המשטרה הודיעה על כוונתה להעמיד לדין נערים כבני 15-16 מת"א, שאחראים לטענתה ל-6 מעשי שוד שביצעו בעת שהם רכובים על קורקינט ברחבי העיר
גילי סיוון-כהן |
קורקינטים בתל אביב (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90

נערים כבני 15-16 מתל אביב, אחראים לשישה מעשי שוד שביצעו בעת שהם רכובים על קורקינט בת"א בתוך שבוע, וביום חמישי הוגשה בעניינם הצהרת תובע. לקראת הגשת כתב אישום חמור נגדם ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרה על ירי בכיכר גבעון בתל אביב, כוחות משטרה רבים שזרמו לאזור, החלו בחקירה ואז הוברר כי מדובר בגבר שנשדד על ידי רוכב קורקינט ולאחר מכן ירה באוויר. עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת לב ת"א פתחו מיד בחקירה בשיתוף פעולה עם תחנת שכונות. במסגרת החקירה עלה כי בשוד מעורבים שני חשודים, אשר על פי החשד, היו מעורבים באירועי שוד נוספים אשר התרחשו בת"א, ארבעה מהם התרחשו באותו יום.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

על פי החשד, שדדו החשודים עוברי אורח, כאשר הם רוכבים על קורקינטים, חוטפים תיקים של הולכי רגל ונמלטים עם השלל על גבי הקורקינטים. על פי החשד, ביום 7.11 חטף אחד החשודים תיק מעוברת אורח שצעדה בשדרות ההשכלה וגנב ממנו מכשיר טלפון נייד, ביום 12.11 חטפו החשודים תיקו של מאבטח שצעד במתחם גבעון, ניסו לחטוף תיק של אישה שהלכה במתחם שרונה, וכתוצאה מכך נפלה על הקרקע. בהמשך, ניסו לשדוד אישה מבוגרת ברחוב לה גארדיה בת"א ושדדו קשישה נוספת ברחוב מעפילי אגוז בת"א. למחרת, שדד אחד החשודים קשישה נוספת וגרם לפציעתה.

שוטרי מחלק הנוער בתחנות לב ת"א ושכונות הצליחו לעלות על זהות החשודים ולפני כשבוע איתרו אותם ועצרו אותם לחקירה. בחיפושים שביצעו הבלשים בבתיהם של החשודים איתרו בין היתר פלאפונים רבים החשודים כגנובים, תעודת זהות החשודה כמזויפת ועט החשוד ככלי ירייה. כעת לאחר שנאספו ראיות רבות כנגד החשודים, הוגשה נגדם הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות