נאשם בהסתה: "ערבי שיעז להתגרות בנו – נשחט אותו"

כתב אישום הוגש נגד נער בן 17 על הסתה לטרור נגד ערבים לאחר שקרא בקבוצת וואטסאפ שהקים לאחר ה-7 באוקטובר "לשרוף כפרים", "לאנוס נשים" ו"לרצוח"
גילי סיוון-כהן |
מעצר. ארכיון

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד תושב העיר, נער כבן 17, בגין הסתה לטרור ולאלימות נגד ערבים.

כתב האישום אושר ע"י היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה. זאת, לאחר שהקים קבוצת וואטסאפ ובה קרא לפגוע בערבים, לשרוף כפרים ולאנוס נשים, לאחר אירוע הטבח של ה-7 באוקטובר.

על פי כתב האישום, הנאשם ניהל קבוצת ווטסאפ בשם "עזרה ליהודים באירועי טרור", שמנתה כ-300 משתתפים ופרסם בה קריאה ישירה לביצוע מעשה טרור ולעשיית מעשה אלימות נגד ערבים.

בין היתר, כך מתואר בכתב האישום, כתב בהודעה קולית ב-8 באוקטובר: "אנחנו מגיעים מפרקים להם תאחושרמוטה של התחת שלהם, סבבה? לא מעניין אותי, לא יישאר ערבי אחד שלם שיעז להתגרות בנו ואנחנו לא נשחט אותו. אני אומר לכם ת'כללים עכשיו של הקבוצה, מי שרוצה שורף רכבים שורף כפרים לא מעניין אותי תאנסו נשים תרצחו תעשו מה שבא לכם..".

בנוסף, נטען בכתב האישום כי הצעיר שלח סרטון של העיתונאי ישראל פריי, לצד הודעת טקסט הקוראת לתקוף אותו.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות