לקראת כתב אישום: אישה חשודה שכפתה על ביתה לקיים יחסי מין

המשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע בעניינה של האם ושל אדם נוסף, שניהם נעצרו במהלך החודש שעבר בחשד לניצול מצבה של הנערה שהנה לוקה בנפשה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

בסיום חקירה בתחנת רמת גן- בני ברק הוגשה הצהרת תובע נגד גבר ואישה (האם) שכפתה על ביתה הקטינה קיום יחסי מין; בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום בעניינם.

במשטרת ישראל התקבלה תלונה ב-16 באוקטובר על קטינה בת 17 שחשפה כי בעת שיצאה מההוסטל לחופשה בבית האם ברמת גן, האם קיימה יחסי מין עם בן זוגה תוך שהם שיתפו את הקטינה באקט בכפייה. בנוסף, האם איימה על ביתה כי אם תסרב, לא תאפשר לה לצאת לחופשות בבית ותיקח לה את הפלאפון שברשותה.

חוקרי תחנת רמת גן- בני ברק פתחו מיד בחקירה שבמסגרתה נגבו עדויות רבות ובחודש שעבר, כשבוע לאחר קבלת התלונה, עצרו לחקירה את האם, בת 44 מרמת גן ולאחר מכן עצרו את בן זוגה, בן 65 מרמלה. בתום חקירתם נכלאו ומאז מעצרם הוארך מעת לעת.

"ניצלו את מצבה הנפשי של הקטינה"

עפ"י החקירה, בני הזוג החשודים ניצלו את מצבה הנפשי של הקטינה. החוקרים גבו עדויות מהקורבן (הקטינה) שגוללה בפני החוקרים את הסיפור שהחל כבר לפני כשנה, כאשר בני הזוג קיימו יחסי מין ואף צירפו את הקטינה לביצוע אקטים מיניים. בנוסף, בחוה"מ סוכות השנה, האם, בן זוגה והקטינה נסעו לחופשה משפחתית בבית מלון בטבריה. במהלך השהות בחופשה, האם ובן זוגה שוב קיימו יחסי מין וכל זאת לעיניי הקטינה. באותו הזמן הגבר ביצע מעשי אינוס בקטינה.

עם סיומה של חקירה הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום בעניינם בגין מעשה מגונה בפני קטין בן משפחה, בעילה שלא בהסכמה חופשית, אי דיווח אחראי על חסר ישע, שיבוש מהלכי משפט, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות תוך ניצול היותה חולת נפש או לקויה בשכלה ופגיעה בפרטיות. מעצרם של השניים הוארך.


עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות