ניר סנדלר הורשע בעבירות מין בלקוחותיו

שופטי המחוזי בת"א הרשיעו את סוכן הדוגמנות ניר סנדלר בשלל עבירות של מעשה מגונה ומעשה סדרום ב-8 מלוקחות סוכנות הדוגמנות שלו, בהם שלושה קטינים
אייל חן |
אילוסטרציה envato

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בתל אביב הרשיע את ניר סנדלר בעבירות מעשה מגונה, ריבוי עבירות מעשה מגונה במרמה, ריבוי עבירות מעשה סדום במרמה, וניסיון לביצוע מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית ב-8 מלקוחות סוכנות הדוגמנות שלו בהם שלושה קטינים.

נגד הנאשם ניר סנדלר הבעלים והמנהל של סוכנות ניהול אישי לדוגמנים – הוגש כתב אישום המייחס לו ביצוע מעשים מגונים במרמה, ובחלק מהמקרים גם מעשי סדום, בשמונה מלקוחות סוכנות הדוגמנות של ניר סנדלר בהם שלושה קטינים, שלא בהסכמתם החופשית, או בהסכמתם שהושגה במרמה לגבי מהות המעשים, כשהוא מציג בפני המתלוננים בכזב את מעשיו באופן הנחזה להיראות כחלק מההדרכה והמיומנויות אותם הוא מקנה ללקוחותיו, לשם קידומם המקצועי.

ניר סנדלר – עבירות לאורך זמן

לאחר שמיעת ראיות נמצא כי עדותם של כל שמונת המתלוננים, ללא יוצא מן הכלל, הייתה אמינה ומהימנה, בעוד שגרסתו המתכחשת של סנדלר, לפיה לא היו דברים מעולם, נמצאה בלתי מהימנה ובלתי משכנעת. מעדויות המתלוננים, שברובם אינם מכירים זה את זה, עולה תמונה ברורה של דפוסי הפעולה המתוחכמים והמניפולטיביים של הנאשם, שהשתמש במעמדו ובניסיונו המקצועי כדי להסיר מגננות המתלוננים ולאפשר לו לבצע בגופם מעשים מיניים חמורים באמתלה כאילו מדובר במעשים נורמטיביים ומקובלים בתחום הדוגמנות.

הוכח כי הנאשם ניר סנדלר הזמין את המתלוננים לביתו ולמשרדו, שם ביקש מהם להישאר בתחתוניהם ולעיתים אף בעירום מלא, על מנת שיוכל לצלמם. באירועים אלו ביצע הנאשם במתלוננים מעשים מיניים, ובין היתר: הורה להם לגעת באיבר מינם, מעל או מתחת לתחתונים, ולשפשפו; נצמד אל גופם; נגע בחלקי גופם; נגע או שפשף את איבר מינם. בנוסף, החדיר הנאשם את איבר מינו לפיו של אחד המתלוננים וכן החדיר את איבר מינו של אותו מתלונן אל פיו של ניר סנדלר.

כל זאת, בטענה שהמעשים נועדו להקנות למתלוננים ביטחון עצמי ומיומנויות הנדרשות לשם קידומם המקצועי כדוגמנים. לגבי חלק מהמתלוננים מדובר באירועים שחזרו על עצמם מספר פעמים, לעיתים משך מספר חודשים ואף למעלה משנה.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות