הוארך המועד לבקשות לפרויקטים תחבורתיים

שרת התחבורה האריכה את המועד להגשת בקשות לביצוע הפרויקטים ברשויות המקומיות למשך שלושה חודשים, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל"
מעיין לביא |
מדובר בתשלום רצוני. כביש 6. צילום: Attribution

שרת התחבורה מירי רגב האריכה את המועד להגשת בקשות לביצוע פרויקטים תחבורתיים ברשויות המקומיות בשלושה חודשים. במסגרת "קול קורא" שפורסם יוקצו יותר מ-200 מיליון שקלים לשנה לפרויקטים בטיחותיים ברשויות המקומיות.

השרה רגב האריכה את המועד להגשת בקשות ותקצוב פרויקטים תחבורתיים ברשויות המקומיות, בשלושה חודשים, במסגרת "קול קורא" שותפים לדרך 2023-2024.

השרה רגב החליטה על הארכת המועד להגשת הבקשות, במטרה לאפשר לרשויות המקומיות זמן מספק להיערכות ולביצוע של פרוייקטים עירוניים שבתחום הרשויות המקומיות, בעקבות המצב הביטחוני.

ה"קול קורא" פורסם בתחילת ספטמבר 2023 ונועד להניע פרויקטים תחברותיים, המתמקדים בשיפור הבטיחות בכבישים עירוניים, הגברת הנגישות לאמצעי התחבורה וחיזוק חוסנן החברתי והכלכלי של הרשויות. מועד הגשת הבקשות אמור היה להסתיים בסוף נובמבר 2023.

פנייה מקוונת

בעקבות הדחייה שהעניקה השרה רגב יוכלו אשכולות אזוריים ורשויות מקומיות להגיש את הבקשות באמצעות טופס מקוון עד ה-29 בפברואר 2024. במידה ויהיו שינויים נוספים, תפורסם הודעה מסודרת באתר המשרד.

במסגרת התוכנית של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יוקצו יותר מ-200 מיליון שקלים לשנה לפרויקטים של שיפור בטיחות ומיתון תנועה לרשויות מקומיות ואשכולות אזוריים. דגש מיוחד יינתן לפתרונות במוקדי סיכון עירוניים, בהם התרחשו תאונות דרכים; שיפור הבטיחות בסביבת מוסדות חינוך ומרכזים לגיל השלישי ולבעלי צרכים מיוחדים; ומיתון תנועה ברחובות ובסביבת מתחמים עירוניים.


עו"ד הילה אקרמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות