תושב בני ברק חשוד בסחיטה באיומים של מנהלי אתרי בנייה

בסיום חקירת המשטרה בעניינו, הוגשה לביהמ"ש הצהרת תובע נגד החשוד בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים על עבירות סחיטה
גילי סיוון-כהן |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

בסיום חקירת משטרה הוגשה הצהרת תובע נגד חשוד בסחיטה באיומים של מנהלי אתרי בנייה בבני ברק.

לפני כשבוע וחצי, עם קבלת דיווח בדבר שריפה שפרצה באתר בנייה ברחוב דנגור בבני ברק, הגיעו שוטרים למקום ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. בדיקת המקרה העלתה כי השלכת בקבוק תבערה לעבר אתר הבנייה גרמה לשריפה.

במסגרת החקירה שנוהלה בתחנת בני ברק, הצליחו החוקרים להתחקות אחר החשוד, תושב העיר כבן 24, שנעצר עוד באותו הלילה בחשד למעורבות במקרה ומעצרו הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה.

בתוך כך, במהלך החקירה עלה כי החשוד, משך תקופה, סחט והטיל איימה על מספר מנהלי אתרי בנייה ויזמים. כתוצאה מכך ומחשש לפגיעה, הקורבנות נתנו לו את מבוקשו, פסולת ברזל מאתרי הבנייה.

עם סיומה של חקירה מהירה, הוגשה אתמול הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד בימים הקרובים בגין סחיטה באיומים.


עו"ד פלילי לאה בירק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות