אסירים פליליים תורמים למאמץ הלאומי

מערך התעסוקה בשב״ס מסייע לצה״ל ומתחילת מלחמת "חרבות ברזל" פועלים האסירים לייצור ושיפוץ אביזרי צבא, אביזרים חיוניים ואף בכיבוס מדים
דניאל בן חמו |
צילום: פלאש 90

אסירים פליליים תורמים למאמץ הלאומי: מיום תחילת הלחימה מערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר הוסב לעבודה רציפה מול אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צבא ההגנה לישראל לייצור ושיפוץ אביזרי צבא, ייצור אביזרים חיונים וכיבוס מדי החיילים.

מערך התעסוקה של שב״ס מעסיק אסירים פליליים במספר בתי סוהר ברחבי הארץ במגוון תחומי תעסוקה בשגרה. מתחילת הלחימה מסייע מערך זה בשיפוץ אביזרים לצה״ל, בין היתר: קסדות, אלונקות, ארונות, מיטות, שקי שינה ומדי צבא, זאת במטרה לסייע לצבא בכך שיידרש.

יתר על כן, מערך התעסוקה פתח מכבסה ייחודית במתקן כליאה פלילי במרכז הארץ, העוסקת בכיבוס מדי החיילים והחזרתם נקיים לחיילים, במטרה לסייע לחיילים בשטח.

נוסף על כך, מדרישה שעלתה מצה״ל, מערך התעסוקה בשב״ס החל בייצור אלפי כיסויי עיניים אטומים למחבלים אשר נתפסו על ידי כוחות הביטחון.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות