עורף איתן – איך ואיפה אפשר להתנדב בחרבות ברזל

ארגוני סיוע, ויוזמות פרטיות רבות התארגנו מייד ככח משמר, ונרתמים כמה שאפשר לעזור. הם צריכים אתכם, לכן הכנו רשימה של המקומות והדרכים בהם תוכלו לסייע ללוחמים שלנו ולתושבי הדרום. ואם אתם זקוקים לסיוע, יש כאן גם את הכלים שיעזרו לכם, כדי שנעבור את זה ביחד
A closeup shot of the waving flag of Israel with interesting textures

רבים מאתנו מרגישים שהם חייבים להיות בעשייה כדי להקל ולו במעט על העומס הרגשי הרב, בעמוד זה רכזנו עבורכם את הקבוצות והמקומות שבהם אפשר לתרום ולהרתם לטובת המאמץ המלחמתי והאזרחי

מנוע חיפוש של התנדבויות

עמותת "רוח טובה" מפעילה את אתר "התנדבויות בחירום" שם מופיעים כל המרכזים והאוכלוסיות שזקוקים לסיוע מיידי בעת המלחמה. בין היתר: סיוע טלפוני לקשישים, ערכות הפעלה לשמרטפייה לילדי מגויסים, בישול ארוחות לנזקקים ועוד. לפרטים נוספים – הקליקו.
פרויקט "בית פתוח"
יוזמה שמרכזת בתים ומקומות אירוח פנויים ברחבי הארץ עבור תושבי עוטף עזה – ללא תשלום. מחפשים בית בטוח לישון בו? הקליקו. אם אתם רוצים להעניק למשפחה אחרת בית בטוח, חדר פנוי, צימר או בית הארחה – מלאו את הטופס ויוסיפו אתכם לרשימת המארחים.

גיוס תרומות לרכישת אפודים קרמיים וציוד מבצעי
חברת עורכי הדין דורון אריאל ושות' יצאה במבצע לגיוס כספים ותרומות לרכישת אפודי מגן, קסדות, ציוד טקטי באספקה מיידית מהארץ ומהעולם לטובת הלוחמים, עד כה נתרמו כאלף אפודים וקסדות ובוצעה הזמנה לעוד 2000 סטים כאלו, להצטרפות לקבוצה  – הקליקו

קו חם וחמ"ל לתיאום הצרכים והתרומות

החברה למתנ"סים בשיתוף מגן דוד אדום פתחו קו חם וחמ"ל לתכלול ותיאום הצרכים והתרומות בין ארגונים לתושבי הדרום. החמ"ל שיופעל על ידי החברה למתנ"סים ממתחם המוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו יפעיל מוקד לוגיסטי להפצת הציוד באמצעות המרכזים הקהילתיים. מספר החמ"ל: 5130*.
סוגי הסיוע הנדרשים: שינוע – מימון הסעות ואוטובוסים; בתי מלון ובתי הארחה ללינה; ציוד לוגיסטי למקלטים: מזון יבש, ביגוד, משחקים, ערכות הפעלה לפעילות, שוברים לפעילויות; ערכות אבל ועוד.

אירוח בקיבוצים אלמוג וקליה

ארגון "קדמה – להתיישבות צעירים" מקים מערך אירוח בקיבוצים אלמוג וקליה לאנשי הדרום והצפון המפונים מבתיהם וישמח לכמה שיותר ידיים עוזרות. מי שיכול לקחת חלק בסיוע נפשי, ארגוני, אנשים שרוצים להגיע לעזור לעודד את הילדים, להעסיק אותם, לעשות יצירות וכו', אנשים הרוצים להגיע להכין אוכל, להביא בגדים נקיים וכו'. לשיבוץ והתנדבות צרו קשר עם רינת בטלפון 058-4997555.
חדרים ליד בית החולים סורוקה
אוניברסיטת בן גוריון מסייעת למשפחות של נעדרים ופצועים שמאושפזים בבית החולים סורוקה, ומעמידה לרשותם חדרים סמוך לבית החולים. לפרטים נוספים התקשרו לנועה שרי בטלפון מספר 050-2029705.

חמ"ל מנותקי קשר

קבוצת אזרחים הודיעה על הקמתו של חמ"ל נעדרים ומנותקי קשר, שיפעילו מתנדבים אזרחיים ויעבוד בשיתוף פעולה מלא מול צה"ל וכוחות הביטחון. המעוניינים לדווח על מנותקי קשר או לברר מידע לגבי נעדרים, מתבקשים לפנות למוקד במספר *5683.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות